j-- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Good times. edit: Skulle til å spørre hvorfor Jonas ikke var med på bildet, men så gikk det opp for meg hvem som var kameramann. Kanskje jeg burde få meg litt søvn snart. Bildet er valgt med omhu. Vil selvfølgelig ikke fremstå som en fyllefaen ;D Og forumtreff snart ja kanskje hmm gøy? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Er jeg invitert, Adrian? \o/ Jeg kjøpte cider med rosesmak i dag, sånn bare fordi. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 GT er fantastisk. Mamma og Pappa drakk mye av det når vi bodde i malaria-land. Det ér ganske godt! Drakk det for første gang da jeg var i malaria-land sjøl, og gleder meg til jeg kan handle gin om en måned. 60-årige britiske kvinner som sitter å drikker GT i Malaria-land er fantastiske. Jeg er noget inhabil, men seriøst. Finner du mer klasse? PS: Hvilket land var du i? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Bildet er valgt med omhu. Vil selvfølgelig ikke fremstå som en fyllefaen ;D Artig bilde, egentlig. Jeg prøver å spise hodet til Oda, men fremstår fortsatt ikke som den mest berusa personen på bildet. Ikke nesten engang. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Oda var selvfølgelig den sørpe fulle av oss. Kim var bare smålig brisen - etnisitet tatt i betraktning Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ha en gigantisk forumfest. Trenger et større sted om jeg skal det. Jeg disponerer. Oda og jeg skal feire ca samtidig Alle de kule har bursdag rundt da så kunne vært gøy. Men hadde vært greit å ikke måtte kræsje på en random sofa på bursdagen min. Jeg har blitt lovet epic sex. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Apropo forumfest, så håper jeg å få til et forumtreff i Trondheim i nærmere framtid for de av oss som holdes fanget her i byen og omegn. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) 60-årige britiske kvinner som sitter å drikker GT i Malaria-land er fantastiske. Jeg er noget inhabil, men seriøst. Finner du mer klasse? PS: Hvilket land var du i? Enig. Jeg var i Malawi og Zambia. Jonas: Slutt å juge, folk tror sikkert på deg! Jeg var vel den som var mest forsiktig den kvelden. Apropos forumtreff, så gleder jeg meg til å flytte til Bergen og leke med de fine forumfolka derfra. Endret 18. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ha en gigantisk forumfest. Trenger et større sted om jeg skal det. Jeg disponerer. Oda og jeg skal feire ca samtidig Alle de kule har bursdag rundt da så kunne vært gøy. Men hadde vært greit å ikke måtte kræsje på en random sofa på bursdagen min. Jeg har blitt lovet epic sex. Bursdagsbarn får seng / rom Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 60-årige britiske kvinner som sitter å drikker GT i Malaria-land er fantastiske. Jeg er noget inhabil, men seriøst. Finner du mer klasse? PS: Hvilket land var du i? Enig. Jeg var i Malawi og Zambia. Zambia var jeg også i et par ganger. Zambezi river yo! Zimbabwe representin` 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Oda var selvfølgelig den sørpe fulle av oss. Kim var bare smålig brisen - etnisitet tatt i betraktning Jonas og kim var vel de 2 som var mest oppegående av oss XD OI jeg bare spøy litt her jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kim var bare smålig brisen - etnisitet tatt i betraktning AAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA!!!!!! Jonas og kim var vel de 2 som var mest oppegående av oss XD Jeg hadde glemt hvor hardt jonas dro på mot slutten av kvelden. Hva skjedde der egentlig? Han virka helt fin, så kom purken, så begynte han å snøvle, så var han ut av det blå mer hamra enn en skjev spiker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Bursdagsbarn får seng / rom Får vi ha høylydt SM-orgie der også? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nettet mitt er så treigt at jeg har lyst til å fucke opp det andre kneet mitt for å ha noe å gjøre. Da er det på tide å legge seg. Snakkes. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kim var bare smålig brisen - etnisitet tatt i betraktning AAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA!!!!!! Jonas og kim var vel de 2 som var mest oppegående av oss XD Jeg hadde glemt hvor hardt jonas dro på mot slutten av kvelden. Hva skjedde der egentlig? Han virka helt fin, så kom purken, så begynte han å snøvle, så var han ut av det blå mer hamra enn en skjev spiker. Han var drita som alle oss andre Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nei skal legg meg snart, noen av oss har vert på jobb i hele dag Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Bursdagsbarn får seng / rom Får vi ha høylydt SM-orgie der også? Jaa! Får vi andre se på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg