Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kan nevne at det blir oversett om det er DJ etellerannet eller minner om noe som The voice kan spy ut. Ellers er jeg åpen for det meste, men kanskje helst noe melankolsk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kan nevne at det blir oversett om det er DJ etellerannet eller minner om noe som The voice kan spy ut. Ellers er jeg åpen for det meste, men kanskje helst noe melankolsk. Dette er ingenting som THe Voice kunne spilt det kan jeg love deg 156% sikkert. Dette er den mest harry musikken du kan tenke deg. SETT DEN PÅ FOR FAEN. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Melankolsk er for emoer. Sett på Ötzi og du vil kjenne at du kan erobre verden. Verden er din tumleplass. Du er hersker! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Haters gonna hate. Pepsi Max du er min gud Du smaker så smooth. Du hviler i glasset med is Når jeg ser deg tar jeg på meg mitt største glis. Jeg har vært våken i ni timer, er på mitt tredje glass vin og vurderer å legge meg igjen. Herregud, så døsig jeg er. Er det dette de kaller alderdom? Ser for meg at brokkbind og kamferdrops er rett rundt hjørnet. + = Forslag til hva jeg skal høre på? Deadmau5 / Jaga Jazzist / Moby Endret 18. februar 2011 av clvn Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Om du liker klassisk har Ludovico Enaudi mye fint. Herlig avslappingsmusikk =) http://open.spotify.com/artist/2uFUBdaVGtyMqckSeCl0Qj Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Forslag til noe sprøtt å finne på når jeg fyller 30? Vokse opp? Kan nevne at det blir oversett om det er DJ etellerannet eller minner om noe som The voice kan spy ut. Ellers er jeg åpen for det meste, men kanskje helst noe melankolsk. Minor Majority / Cold Play / Madrugada / Lisa Ekdahl 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Madrugada it is. Orker ikke noe av de to første du nevnte atm. Sistnevnte skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Forslag til noe sprøtt å finne på når jeg fyller 30? http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=570868 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Forslag til noe sprøtt å finne på når jeg fyller 30? Vokse opp? Har klart meg såpass lenge uten å gjøre at jeg synes det er liten vits i å begynne nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Forslag til noe sprøtt å finne på når jeg fyller 30? Please go to this website. http://www.listology.com/chronicleskatie/list/1001-places-see-you-die Then choose. Then go. Selv synes jeg det er en noget mangelfull og dårlig liste. Endret 18. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Forslag til hva jeg skal høre på? Det er tvang. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg skåler Oda med en Ouzo. Det er trossalt fredag. Schkål. Etter det siste glasset gikk det plutselig over. Vurderte gin & tonic, men så kom jeg på at jeg ikke er ei seksti år gammel britisk dame i malaria-land. Forslag til hva jeg skal høre på? Iron & Wine! Forslag til noe sprøtt å finne på når jeg fyller 30? Ha en gigantisk forumfest. + = This. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Good times. edit: Skulle til å spørre hvorfor Jonas ikke var med på bildet, men så gikk det opp for meg hvem som var kameramann. Kanskje jeg burde få meg litt søvn snart. Endret 18. februar 2011 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg skåler Oda med en Ouzo. Det er trossalt fredag. Schkål. Etter det siste glasset gikk det plutselig over. Vurderte gin & tonic, men så kom jeg på at jeg ikke er ei seksti år gammel britisk dame i malaria-land. GT er fantastisk. Mamma og Pappa drakk mye av det når vi bodde i malaria-land. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen som vil telle litt med meg i telletråden? Kjeder meg.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 GT er fantastisk. Mamma og Pappa drakk mye av det når vi bodde i malaria-land. Det ér ganske godt! Drakk det for første gang da jeg var i malaria-land sjøl, og gleder meg til jeg kan handle gin om en måned. Noen som vil telle litt med meg i telletråden? Kjeder meg.. Bare kjedelige mennesker kjeder seg. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 = This. Dette innhaldet er for tida utilgjengeleg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ha en gigantisk forumfest. Trenger et større sted om jeg skal det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ha en gigantisk forumfest. Trenger et større sted om jeg skal det. Jeg disponerer. Oda og jeg skal feire ca samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg