Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Mmmm. Jeg laga til baconsurret ytrefilet med seierløk, pommes noisettes, stekte tomater og soppsaus i går. Det var snaskens det edit: litt seint svar ser jeg, men det får bare være. Endret 18. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 TAKK! Hadde vi ikke hatt biff og øl skulle jeg kommet på minuttet Haha. Åh, nå ser jeg frem til å møte familien igjen om to uker. God mat! Jeg gleder meg til i Mars da jeg skal 1uke på "ferie" til trondheim å slipper unna min familie Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Vet ikke, jobber i et senter uten et eneste vindu. Blir ganske mindfucked. Hva jobber du med? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg gleder meg til i Mars da jeg skal 1uke på "ferie" til trondheim å slipper unna min familie Ja, følte det samme når jeg bodde hjemme. Men når man flytter ut, savner man de litt. Funny how it works. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg gleder meg til i Mars da jeg skal 1uke på "ferie" til trondheim å slipper unna min familie Ja, følte det samme når jeg bodde hjemme. Men når man flytter ut, savner man de litt. Funny how it works. japp. Er man hjemme vil man bort... og omvendt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg følte det at det å reise hjem bare var stress når jeg ikke hadde bil og bodde alene. Med bil så er det mye greier for da er du liksom ikke avhengig av å ta toget da og da og ditt og datt og pjolk og pjatt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Eg vill liva og ha kul på fire hjul Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg har en mamma som ringer... HELTIDEN så tror nok aldri jeg kommer til å savne hjemme... uansett hvor mye jeg prøver Lenke til kommentar
Balli Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Flabbbszzzz: Har ikke biff hjemme, men har øl. baconostepølse, øl og kjæreste. Fornøyd Jonas Å øl, baconostepølse og kjæreste BØRR holde for deg ^^, Hvis ikke fortjener du slag! Å fordi jeg heller vil sitte hjemme å ha familiekveld med biff og øl enn å vaske opp etter deg Ah, familiekveld med biff og øl. Du er unnskyldt. Haha, tullejente. Ingen vil vel velge biff og øl i staden for Slimda ? TAKK! Hadde vi ikke hatt biff og øl skulle jeg kommet på minuttet du trur såpass om slimda ja :!: Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 haha vet ikke. Har ikke sett karen så vet jo aldri. Virker i alle fall hyggelig nok Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) du trur såpass om slimda ja :!: haha, på minuttet ja. haha vet ikke. Har ikke sett karen så vet jo aldri. Virker i alle fall hyggelig nok Det er bare et skalkeskjul. Egentlig er jeg en skummel, skummel fyr som spiser småjenter. Endret 18. februar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kan noen skjønne hvorfor laptopen min oppfører seg som sirup så fort kjernetemperaturen beveger seg opp i 80-85 grader? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 ja, prosessoren klokker seg ned for å bekjempe temperaturen... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skjermkortet mitt er oppe i rundt 70 grader og CPUen er rett over 50 grader. Jeg kjører Chrome med 4 faner, Live Messenger og Spotify. Burde kanskje hive ut noe støv fra PCen.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg visste det egentlig. Først nå i det siste jeg har tatt meg bryet med å faktisk sjekke temperaturen på den. Egentlig overrasket over at den ikke har daua enda. Lurer på om jeg skal sette meg ut på verandaen og ta meg en røyk. Da får den frisk vinterluft å kjøle seg ned på Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det er bare et skalkeskjul. Egentlig er jeg en skummel, skummel fyr som spiser småjenter. ja det jeg misstenker! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Frykt ikke. Jeg har hørt du lager kaker... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Frykt ikke. Jeg har hørt du lager kaker... yes i do! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kan man få Spotify til å IKKE spille av "Appears on"-albumene? Jækla kjipt når et band er med på 1023921 samle-CDer og man bare vil høre albuma de faktisk har laget. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hopper rundt på krykker og det er så jævlig irriterende med folk som spør "åååhh hva skjedde?!? Stakkars deg!" så jeg er begynt å si at jeg slåss på en irsk pub i Tyskland i steden. Da blir de overrasket og holder kjeft. disclaimer, jeg har aldri slåss i hele mitt liv faktisk. Kanskje det er på tide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg