Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Mmmm. Jeg laga til baconsurret ytrefilet med seierløk, pommes noisettes, stekte tomater og soppsaus i går. Det var snaskens det :wee:

edit: litt seint svar ser jeg, men det får bare være.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg til i Mars da jeg skal 1uke på "ferie" til trondheim å slipper unna min familie :p

Ja, følte det samme når jeg bodde hjemme. Men når man flytter ut, savner man de litt. Funny how it works.

japp. Er man hjemme vil man bort... og omvendt

Lenke til kommentar

Flabbbszzzz: Har ikke biff hjemme, men har øl. baconostepølse, øl og kjæreste. Fornøyd Jonas :D

Å øl, baconostepølse og kjæreste BØRR holde for deg ^^,

Hvis ikke fortjener du slag! :p

Å fordi jeg heller vil sitte hjemme å ha familiekveld med biff og øl enn å vaske opp etter deg :p

Ah, familiekveld med biff og øl. Du er unnskyldt.

Haha, tullejente. Ingen vil vel velge biff og øl i staden for Slimda :p ?

:love:

TAKK! :D

Hadde vi ikke hatt biff og øl skulle jeg kommet på minuttet :blush:

du trur såpass om slimda ja :!:

Lenke til kommentar

du trur såpass om slimda ja :!:

haha, på minuttet ja. :rofl:

haha vet ikke. Har ikke sett karen så vet jo aldri. Virker i alle fall hyggelig nok :p

Det er bare et skalkeskjul. Egentlig er jeg en skummel, skummel fyr som spiser småjenter.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Jeg visste det egentlig. Først nå i det siste jeg har tatt meg bryet med å faktisk sjekke temperaturen på den. Egentlig overrasket over at den ikke har daua enda. Lurer på om jeg skal sette meg ut på verandaen og ta meg en røyk. Da får den frisk vinterluft å kjøle seg ned på

Lenke til kommentar

Hopper rundt på krykker og det er så jævlig irriterende med folk som spør "åååhh hva skjedde?!? Stakkars deg!" så jeg er begynt å si at jeg slåss på en irsk pub i Tyskland i steden. Da blir de overrasket og holder kjeft.

disclaimer, jeg har aldri slåss i hele mitt liv faktisk. Kanskje det er på tide?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...