Mikkel™ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 OPPVASKMAKSING <3<3<3<3<3<3<33<3 Maksing ja. Hva er det? Det er sånne som deg som stabler ett tårn eller kjøkken med oppvask for så å makse hvor mye de har vaska Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 jeg synes det er helt greit å vaske opp jeg. Noen ganger litt deilig blir litt avslappet av det Jasså? Du... lyst å komme på besøk?... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 jeg synes det er helt greit å vaske opp jeg. Noen ganger litt deilig blir litt avslappet av det Jasså? Du... lyst å komme på besøk?... haha ja det er jo litt deilig å gjøre slikt husarbeid. Er sikkert fordi jeg er jente å kjenner min plass i hjemmet haha har ikke tid hvis ikke skulle jeg kommet å vaska for deg ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Haha, tid ja! Selvsagt, eneste grunnen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Haha, tid ja! Selvsagt, eneste grunnen. Å fordi jeg heller vil sitte hjemme å ha familiekveld med biff og øl enn å vaske opp etter deg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Haha, tullejente. Ingen vil vel velge biff og øl i staden for Slimda ? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Haha, tullejente. Ingen vil vel velge biff og øl i staden for Slimda ? beklager, men...jeg vil heller ha biff og øl. Synd å si det, men Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Biff og øl hadde vært digg digg digg nå. Synd jeg er stuck på jobb frem til 00:00 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Biff og øl hadde vært digg digg digg nå. Synd jeg er stuck på jobb frem til 00:00 uffda Men da kan du spise når du kommer hjem OG være lykkelig over å komme hjem til the girlfriend ^^, Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Biff og øl hadde vært digg digg digg nå. Synd jeg er stuck på jobb frem til 00:00 Eid. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Flabbbszzzz: Har ikke biff hjemme, men har øl. baconostepølse, øl og kjæreste. Fornøyd Jonas Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Å fordi jeg heller vil sitte hjemme å ha familiekveld med biff og øl enn å vaske opp etter deg Ah, familiekveld med biff og øl. Du er unnskyldt. Haha, tullejente. Ingen vil vel velge biff og øl i staden for Slimda ? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Flabbbszzzz: Har ikke biff hjemme, men har øl. baconostepølse, øl og kjæreste. Fornøyd Jonas Å øl, baconostepølse og kjæreste BØRR holde for deg ^^, Hvis ikke fortjener du slag! Å fordi jeg heller vil sitte hjemme å ha familiekveld med biff og øl enn å vaske opp etter deg Ah, familiekveld med biff og øl. Du er unnskyldt. Haha, tullejente. Ingen vil vel velge biff og øl i staden for Slimda ? TAKK! Hadde vi ikke hatt biff og øl skulle jeg kommet på minuttet Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen som vet hvilket bilde jeg tenker på når det er et maleri som har helt sinnsyke detaljer? Er et bilde som sier "this is amazing art", så zoomer man ut og ser at det første utsnittet bare er en liten del av bilde, fulgt at en tekst som sier noe àla "I tell you. Truly amazing art".. eller noe. Anyone? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 TAKK! Hadde vi ikke hatt biff og øl skulle jeg kommet på minuttet Haha. Åh, nå ser jeg frem til å møte familien igjen om to uker. God mat! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Julebrus i februar? Ja, greit det. Forresten, bare jeg som som har en megastor måne utafor vinduet mitt? Vurderer å ta min andre skitur i dag. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ah, familiekveld med biff og øl. Du er unnskyldt. Haha, tullejente. Ingen vil vel velge biff og øl i staden for Slimda ? Pedo Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Julebrus i februar? Ja, greit det. Forresten, bare jeg som som har en megastor måne utafor vinduet mitt? Vurderer å ta min andre skitur i dag. Vet ikke, jobber i et senter uten et eneste vindu. Blir ganske mindfucked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg