Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg føler meg ikke spesielt avhengig av forumet lenger. Det er et kjekt tidsfordriv når jeg kjeder meg eller ikke har annet å gjøre, men heldigvis har jeg litt mer innhold i livet mitt for tiden.

Ditto. Det var en periode hvor jeg følte at jeg nærmest fikk abstinenser av å ikke være på forumet i løpet av noen timer. Men nå har jeg perioder hvor jeg fint klarer å være borte et par uker uten å tenke særlig over at jeg ikke har vært innom.

...kanskje ikke heeelt ditto ettersom jeg ikke har så veldig mye innhold i livet mitt for tia :p

Lenke til kommentar

Jeg føler meg ikke spesielt avhengig av forumet lenger. Det er et kjekt tidsfordriv når jeg kjeder meg eller ikke har annet å gjøre, men heldigvis har jeg litt mer innhold i livet mitt for tiden.

Ditto. Det var en periode hvor jeg følte at jeg nærmest fikk abstinenser av å ikke være på forumet i løpet av noen timer. Men nå har jeg perioder hvor jeg fint klarer å være borte et par uker uten å tenke særlig over at jeg ikke har vært innom.

...kanskje ikke heeelt ditto ettersom jeg ikke har så veldig mye innhold i livet mitt for tia :p

Dere har forhold, det vil si skikkelig grunn, til og ikke være her :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Essa. Når vi snart har vært sammen i 4 år og har bodd sammen i halvannet, så klarer man fint å kombinere. :p

@OlafG: Hvilket spørsmål?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Haha. Sims ja... Har ofte kunnet tenke meg å rope ut "!;!;!;!;!;!;!;!;;!" for å få mer penger. Vel og merke dersom jeg husker koden rett. Hvis ikke hadde jeg sikkert sett dum ut. :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det gjelder å starte tidlig skjønner jeg, slik at man rekker de anbefalte 5 om dagen uten at det skal bli stressasomt? ;)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...