alkoeinar Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Velkomen! Er du arbeidsgivaren hans eller noko? Min mentor...Hadde det vær arbeidsgiveren så hadde jeg ikke hatt jobb lengre ut å jobb lærling Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Men grattis, du er fanga. Ingen har nokon gong kome ut av forumet i live! Eller kome ut i det heile tatt. Paa99: Du er slem mot fyren med liten og slapp. Neinei...Hvem deler slike ting med andre..? Velkomen! Er du arbeidsgivaren hans eller noko? Min mentor...Hadde det vær arbeidsgiveren så hadde jeg ikke hatt jobb lengre ut å jobb lærling Kan ikke utan at du ser over Btw underpants så passa ikke cs inn i lista di om meninga med livet. Nerdespill. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Men grattis, du er fanga. Ingen har nokon gong kome ut av forumet i live! Eller kome ut i det heile tatt. Paa99: Du er slem mot fyren med liten og slapp. Neinei...Hvem deler slike ting med andre..? Bra eg posta som gjest då ... Eller nei, gløym det! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Btw underpants så passa ikke cs inn i lista di om meninga med livet. Nerdespill. Æsj a' meg, spel ikkje CS. Berre tenkte å gjere narr av korleis nokre folk er. Natta, Garanti. Red: Nei, veit de kva; eg legger meg no. De får kose dykk med wutevvah. God natt! Endret 23. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Btw underpants så passa ikke cs inn i lista di om meninga med livet. Nerdespill. Æsj a' meg, spel ikkje CS. Berre tenkte å gjere narr av korleis nokre folk er. OK...Jeg var ikke helt seriøs jeg heller. Skriver du på nynorsk eller er det bare i dag?kan ikke huske jeg har sett deg skrive på det språket tidligere. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Btw underpants så passa ikke cs inn i lista di om meninga med livet. Nerdespill. Æsj a' meg, spel ikkje CS. Berre tenkte å gjere narr av korleis nokre folk er. OK...Jeg var ikke helt seriøs jeg heller. Skriver du på nynorsk eller er det bare i dag?kan ikke huske jeg har sett deg skrive på det språket tidligere. Starta for nokre dagar sia. Eg har nemleg nådd mitt personlege klimaks innan bokmål-grammatikk og alle andre her i Oslo skriv bokmål. Skal de vere oppe heile natta, dykk elektrikarar? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Btw underpants så passa ikke cs inn i lista di om meninga med livet. Nerdespill. Æsj a' meg, spel ikkje CS. Berre tenkte å gjere narr av korleis nokre folk er. OK...Jeg var ikke helt seriøs jeg heller. Skriver du på nynorsk eller er det bare i dag?kan ikke huske jeg har sett deg skrive på det språket tidligere. Starta for nokre dagar sia. Eg har nemleg nådd mitt personlege klimaks innan bokmål-grammatikk og alle andre her i Oslo skriv bokmål. Skal de vere oppe heile natta, dykk elektrikarar? Det begynner å nærme seg morran nå da Vi slutter kl 0700 men så er rett på jobb igjen kl 1500 Har fått rota meg bort på helse og seksualitet tråden og der var det mye morsomt :!: Hvorfor har jeg ikke rota meg bort dit før? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kanskje eg loggar på igjen etter ein stund. Skal berre se ein epidose One Piece no. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvor langt har du kommet nå? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Omkring 50. 51 eller noko, men nå vil eg sette i gong, så kjem eg tilbake viss eg er vaken. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Over to timer siden det var noen som postet sist. Jeg er redd. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Med tanke på at det er lørdags morgen er det vel ikke noe å være redd or, selv i DNFK. Trodde det var ukedag i dag når vekkerklokka ringte, og lurte på hvorfor jeg hadde satt den til å ringe en time senere enn vanlig. Ble lettet når jeg oppdaget at det var lørdag. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 God dagen. Jeg la meg for 5 timer siden. Lillebror ble 10 år i dag og får så mye gaver at det er helt sjukt. Jeg hører i det fjerne at jeg skal være med familien på bowling i dag. Jaja... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 morn alle sammen... Lørdagsjobbing FTW! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Endelig kom det noen. Føler meg ensom her jeg sitter. Ikke en dritt aktivitet nå. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 merker det... men det er tross alt lørdag da... og klokken er ikke mer enn 10.... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Dårlige greier for det. Opp og stå alle sammen! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 nytter ikke bare og si det... du må ROPE DET!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg