Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men grattis, du er fanga. Ingen har nokon gong kome ut av forumet i live! Eller kome ut i det heile tatt.

Paa99: Du er slem mot fyren med liten og slapp. :p

Neinei...Hvem deler slike ting med andre..?

Velkomen! Er du arbeidsgivaren hans eller noko? :p

Min mentor...Hadde det vær arbeidsgiveren så hadde jeg ikke hatt jobb lengre ;)

ut å jobb lærling

Kan ikke utan at du ser over :p

Btw underpants så passa ikke cs inn i lista di om meninga med livet. Nerdespill.

Lenke til kommentar
Btw underpants så passa ikke cs inn i lista di om meninga med livet. Nerdespill.

Æsj a' meg, spel ikkje CS. Berre tenkte å gjere narr av korleis nokre folk er.

Natta, Garanti.

Red: Nei, veit de kva; eg legger meg no. De får kose dykk med wutevvah. God natt!

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

OK...Jeg var ikke helt seriøs jeg heller.

Skriver du på nynorsk eller er det bare i dag?kan ikke huske jeg har sett deg skrive på det språket tidligere.

Lenke til kommentar

Skriver du på nynorsk eller er det bare i dag?kan ikke huske jeg har sett deg skrive på det språket tidligere.

Starta for nokre dagar sia. Eg har nemleg nådd mitt personlege klimaks innan bokmål-grammatikk og alle andre her i Oslo skriv bokmål.

Skal de vere oppe heile natta, dykk elektrikarar?

Lenke til kommentar

Starta for nokre dagar sia. Eg har nemleg nådd mitt personlege klimaks innan bokmål-grammatikk og alle andre her i Oslo skriv bokmål.

Skal de vere oppe heile natta, dykk elektrikarar?

Det begynner å nærme seg morran nå da ;) Vi slutter kl 0700 men så er rett på jobb igjen kl 1500 :cry:

Har fått rota meg bort på helse og seksualitet tråden og der var det mye morsomt :!:

Hvorfor har jeg ikke rota meg bort dit før?

Lenke til kommentar

Med tanke på at det er lørdags morgen er det vel ikke noe å være redd or, selv i DNFK.

Trodde det var ukedag i dag når vekkerklokka ringte, og lurte på hvorfor jeg hadde satt den til å ringe en time senere enn vanlig. Ble lettet når jeg oppdaget at det var lørdag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...