Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Okei. Hvor skal jeg sende lånet mitt på 1 mill?

Først pantsetter vi det som er nødvendig for å dekke opp lånet, så auksjoneres resten av eiendelene bort. Kan du være så snill å forlate PCen og hjemmet ditt? eiendommen er tatt i beslag av dette departementet og er ikke lenger din eiendom.

Gratulerer. Lyst på en premie?

Har vi daglig konkurranse med topp 20 plassering over største forum troll?

Jeg er ikke noe troll, alt jeg sier mener jeg, og jeg handler faktisk slik i virkeligheten ut ifra det jeg sier på forumet.

Lenke til kommentar

Nei, nå hater vi ham! :mad:

Om noen dager vil han reise hjem til L4r5 og be på sine knær om tilgang igjen. L4r5 vil såklart avslå denne forespørselen, so Coa vil stå der på vestlandet en plass, helt forlatt og uten noe forum. Av den grunn bestemmer han seg for å hoppe forran en bil og vil i verste fall bli en grønnsak.

Så kan han tenke tilbake og se hvor dumt det var å ta seg ferie fra forumet.

Who's laughing now Coa?!

Lenke til kommentar

Jeg klarte meg fint de gangene jeg ba om 1 mnd ban. Det er litt hardt i starten, så blir man egentlig vant til å ikke henge på Mine Innlegg 9 timer om dagen og får gjort masse andre ting.

L4r5 prøvde først å gi meg lesetilgang men ikke skrivetilgang, men det var helt umulig. I gammel vane skreiv jeg jo svar på innlegg, Post, og "Du har ikke skrivetilgang i denne tråden".

Så jeg måtte be om full ban, og fjerne bookmark/quick dial på nettlesern.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...