Lycantrophe Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Oh, trivelig. Kjørt forbi der, aldri sett nærme på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hadde jeg bestemme selv hadde vi laget kopper kun beregnet for venstrehendte og venstrehånds rørtenger. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bare kjedelig pulver hos oss, desverre. Calcium med vitamin D3 i forskjellige smaker. Andre fabrikker i europa lager de morsomme medisinene. Synd du kunne smuglet litt til oss 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Søren heller, min advokat kan da umulig stå imot din advokats sjarm. Sjarmerende vet jeg ikke, men det virker som han kan sakene sine. Mener bl.a. å huske han var bistandsadvokat for enkelte av ofrene i lommemannsaken. Men der kan jeg huske feil. Han var hvertfall jævlig opptatt en stund. Veldig flink på å ta motparten på "technicalities". Ofte er det sånn at mange advokater prøver å spille mer på de emosjonelle, men han her var veldig flink til å finne tidligere dommeravgjørelser og i mitt tilfelle dro han opp den europeiske menneskerettskonvensjonen og greier. Og den trumfer norsk lov. Ikke at resultatet gikk i min favør, men han mente jeg hadde alt jeg trengte for å kunne dra saken videre opp i systemet. Jeg valgte å la være grunnet personlige årsaker. Han er en kløpper på loven. Forrige advokaten min var ikke helt av samme kaliber. Jeg tror forresten jeg tapte på lekdommerne og ikke fagdommerne. Eller var det omvendt? Det var et splittet dommerpanel hvertfall. Hvorfor deler jeg dette med dere egentlig? Jaja... Jeg har vel bare et behov for å tømme meg litt i dag. Det er sunt fra tid til annen. I saken min var det tre parter. Alle tre henviste til samme høysterettsdom for å vise at de hadde rett, men bare til forskjellig del av den. I dommen (fortsatt sivilrettslig) skrev de at det var en veldig vanskelig sak å komme med en slutning i. For uansett utfallet ville det ikke være optimalt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Tror du han går på pub med t-skjorte det står "I AM THE LAW" på brystet? Det tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har lyst på en T-skjorte der det står "Hey, there's an asshole reading my t-shirt!" med store bokstaver. Under skal det stå med litt mindre bokstaver "He's still doing it!" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg går rundt med en T-skjorte som sier PEBKAC, og så en liten strekmann som har hengt seg i telefonrøret sitt. Må ha slikt, når man jobber på support. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har lyst på en T-skjorte der det står "Hey, there's an asshole reading my t-shirt!" med store bokstaver. Under skal det stå med litt mindre bokstaver "He's still doing it!" Lag deg den da vel Jeg har en annen veldig serviceinnstilt t-skjorte (faktisk longsleeve). Står kun Nei. Akkurat slik, med stor N, og punktum. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har en T-skjorte som sier "I thought the internet was down today, so i'd take a walk outside". Den er morsom, men jeg bruker den aldri ute blant folk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Den er morsom, men jeg bruker den aldri ute blant folk. Da forsvinner jo humoren da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har en T-skjorte som sier "I thought the internet was down today, so i'd take a walk outside". Den er morsom, men jeg bruker den aldri ute blant folk. Pingle! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har lyst på en T-skjorte der det står "Hey, there's an asshole reading my t-shirt!" med store bokstaver. Under skal det stå med litt mindre bokstaver "He's still doing it!" Du vet det fins masse nettsteder man kan kjøpe skjorte med egen tekst på? Koster vel $30 så får du hva du vil. Bilder også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg vurderte å kjøpe en t-skjorte der det står "Your little princess is my dirty cumslut" og troppe opp hos svigers, men jeg lot det være med ideen. Lenke til kommentar
Slowpoke Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har en det står "Morning people suck" på, den bruker jeg stadig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du vet det fins masse nettsteder man kan kjøpe skjorte med egen tekst på? Koster vel $30 så får du hva du vil. Bilder også. Hvor kult hadde det ikke vært om man hadde en T-skjorte med goatse på, og gikk med hettegenser over og dro hettegenseren av i tide og utide. Herregud for en IRL trolling det hadde vært. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg vurderte å kjøpe en t-skjorte der det står "Your little princess is my dirty cumslut" og troppe opp hos svigers, men jeg lot det være med ideen. Jeg utfordrer deg! Evig ære som premie! (bildebevis er en selvfølge) 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nå fikk jeg lyst til å lage meg t-skjorter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 T-skjorter med tekst på, ja. Textbook neckbeard, det der. =D Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 en kompis har en t-skjorte der det står: "Sprit løser ingen problemer, det gjør ikke melk heller". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 en kompis har en t-skjorte der det står: "Sprit løser ingen problemer, det gjør ikke melk heller". Hva med halsbrann? Da kan melk hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg