L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nei tvert imot, jeg synes det er skikkelig sexy Akk, enda en bruker som ikke kan motstå min sjarm. Hvor skal dette ende? Jeg tror jeg må skaffe meg livvakter snart for å holde alle beundrerne mine på avstand. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Er da ikke så vanskelig og få seg! Gjør noe du ikke burdeBli anmeldt for dette ???? få advokat. Var det jeg gjorde ivaffal. Anbefales heller ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gjør noe du ikke burdeBli anmeldt for dette ???? få advokat. Var det jeg gjorde ivaffal. Anbefales heller ikke Man kan også bli gjort noe i mot og få advokat. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Er da ikke så vanskelig og få seg! Gjør noe du ikke burdeBli anmeldt for dette ???? få advokat. Var det jeg gjorde ivaffal. Anbefales heller ikke Kan også bare ringe å spør, om en advokat vil motta masse penger fra deg 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg vil ha ei som sover under sengen min og som jeg kan gå tur med. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Sant nok til dere begge, men det trenger ikke koste stort hvis man gjør noe man ikke burde heller Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg er skamsulten, steker meg 3 karbonader, og det blir så mye mat at jeg garantert kommer til å slite med diare i hele natt på jobb. Akk, den som ikke hadde hatt en overfølsom mage. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg er skamsulten, steker meg 3 karbonader, og det blir så mye mat at jeg garantert kommer til å slite med diare i hele natt på jobb. Akk, den som ikke hadde hatt en overfølsom mage. Hva jobber vi som? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Vi jobber som operatør på Nycomed Pharma. Der lager vi pulver med store, dyre maskiner, som blir til tabletter et annet sted i fabrikken. Disse blir så sendt til apoteker over hele Europa og Russland. Behovet krever 24 timers arbeid 4 dager i uka, altså kjører vi 3-skift ordning. Denne uka er det nattskift. Det er egentlig greit, avslutter uka fredag morgen og tilbake på mandag morgen. De som har dagskift jobber til 16 fredag ettermiddag. Endret 17. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva jobber vi som? Han jobber som dobbelt fustasjopphenger. Hans ansvarsområde er å sørge for at de rød overledningene ikke er i veien for røykvenderne. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Han jobber om natta. Jeg gjetter på prostituert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Siden jeg hater å havne nederst på en side, reposter jeg svaret mitt. Vi jobber som operatør på Nycomed Pharma. Der lager vi pulver med store, dyre maskiner, som blir til tabletter et annet sted i fabrikken. Disse blir så sendt til apoteker over hele Europa og Russland. Behovet krever 24 timers arbeid 4 dager i uka, altså kjører vi 3-skift ordning. Denne uka er det nattskift. Det er egentlig greit, avslutter uka fredag morgen og tilbake på mandag morgen. De som har dagskift jobber til 16 fredag ettermiddag. "MYTH BUSTED!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva slags pulver er det der produserer mest? B-vitaminpiller eller mer spennende ting? Eller er det alt mulig? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg støtter Kaymeerah i denne saken. L4r5, du vil høre fra min advokat en gang i neste uke. Be han kontakte min advokat så kan de komme frem til en avtale. Søren heller, min advokat kan da umulig stå imot din advokats sjarm. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bare kjedelig pulver hos oss, desverre. Calcium med vitamin D3 i forskjellige smaker. Andre fabrikker i europa lager de morsomme medisinene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Har Tore Sagen vært i kontakt med dere hos Nycomed Pharma for en lederstilling? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nope, er fullt opp med ledere hos oss..hvem er det? Han fyren fra P3? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bytex: Den i... Asker? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bilbatteriet døde. Vi ringte Falck. "Vi er der straks, det er ingen kø". 2 og en halv time senere kommer fyren. Jeg er så kald på føttene at jeg er sikker på at tærene detter av. Hadde heller tatt taxi hjem og ordnet det i morgen hvis jeg visste at det kom til å ta så lang tid. Jobb om 3 timer. På tide med en lur elns. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Bytex: Den i... Asker? Yaaaaaaaas. Nycomed har bare 2 fabrikker i Norge. Den i Asker og en i Elverum som lager flytende ting som alle nesesprayene og diverse. Endret 17. februar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg