Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi jobber som operatør på Nycomed Pharma. Der lager vi pulver med store, dyre maskiner, som blir til tabletter et annet sted i fabrikken.

Disse blir så sendt til apoteker over hele Europa og Russland. Behovet krever 24 timers arbeid 4 dager i uka, altså kjører vi 3-skift ordning. Denne uka er det nattskift.

Det er egentlig greit, avslutter uka fredag morgen og tilbake på mandag morgen. De som har dagskift jobber til 16 fredag ettermiddag.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Siden jeg hater å havne nederst på en side, reposter jeg svaret mitt.

Vi jobber som operatør på Nycomed Pharma. Der lager vi pulver med store, dyre maskiner, som blir til tabletter et annet sted i fabrikken.

Disse blir så sendt til apoteker over hele Europa og Russland. Behovet krever 24 timers arbeid 4 dager i uka, altså kjører vi 3-skift ordning. Denne uka er det nattskift.

Det er egentlig greit, avslutter uka fredag morgen og tilbake på mandag morgen. De som har dagskift jobber til 16 fredag ettermiddag.

"MYTH BUSTED!"

Lenke til kommentar

Bilbatteriet døde. Vi ringte Falck. "Vi er der straks, det er ingen kø". 2 og en halv time senere kommer fyren. Jeg er så kald på føttene at jeg er sikker på at tærene detter av. Hadde heller tatt taxi hjem og ordnet det i morgen hvis jeg visste at det kom til å ta så lang tid. Jobb om 3 timer. På tide med en lur elns.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...