Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eventuelt kalle Snittleif for kverulant. Herregud.

Det blir jo igjen som å si at jordkloden er rundt. En smertelig åpenbar sak.

Orker ikke diskusjon om farger lenger nå uansett. Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor gulost er noe annet enn gulost.

Hmmm... Har vi flere ting vi kan gi nye navn til? Vi burde kuppe språkrådet! :w00t:

Hodet mitt er en lueholder
Lenke til kommentar
Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor gulost er noe annet enn gulost.

På samme måte som jeg aldri har skjønt hvorfor de kaller hvitvin for hvitvin. Men det er jo sånn det har blitt. Kanskje hvitosten var hvitere før i tiden.

Kanskje den var det.

Hvitvin heter nok forresten hvitvin fordi det vi kjenner som grønne druer egentlig heter hvite druer, og hvitvin lages av dette. Det er i alle fall det jeg tror

Og dere er alle modereringsobjekter!

Men det får ikke du gjort noe med før vi gjør noe galt, din halvsenile hyleape!
Lenke til kommentar
Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor gulost er noe annet enn gulost.

På samme måte som jeg aldri har skjønt hvorfor de kaller hvitvin for hvitvin. Men det er jo sånn det har blitt. Kanskje hvitosten var hvitere før i tiden.

Kanskje den var det.

Hvitvin heter nok forresten hvitvin fordi det vi kjenner som grønne druer egentlig heter hvite druer, og hvitvin lages av dette. Det er i alle fall det jeg tror

Men grønne druer er jo ikke hvite. Så fargeteorien di er litt mangelfull her.

Lenke til kommentar

In other news, jeg har nettopp spist den kjipeste kebaben noensinne.

Charlies kebab ved CC Vest? Jeg bor 400-500m unna, men boikotter den kjipe smaken.

Viva Napoli. Jeg telte elleve maiskorn, syv biter salat, svidde kanter og det var på det absolutt meste to spiseskjeer dressing. Jeg bestilte sterk, men jeg overderiver ikke om jeg sier at rømme er sterkere. Synd det ikke finnes konkurranse her ute.

Lenke til kommentar

Minner meg om kebaben på togstasjonen i Tønsberg. Innvandrersjappe med ørten valg når det gjaldt kebab så førsteinntrykket var positivt. De pleier å kunne sakene sine. Bad om en ekstra sterk kebab. Jeg liker det sterkt. Det jeg fikk var en kebab som var dynket i vanlig dressing med en syltet jalapenjo oppi. Den ene syltede jalapenjoen var det som skulle gjøre den ekstra sterk.

Eneste positive med den var at salaten var av god kvalitet.

Lenke til kommentar

Derfor bestiller jeg utelukkende hamburger. Ikkeno mystisk kjøtt, og sammensetningen er såpass enkel at de ikke greier å fucke det opp fra sted til sted. Helt klart, noen steder har mye bedre burger enn andre, men det er mest pga stekingen eller dressingen.

Lenke til kommentar

Derfor bestiller jeg utelukkende hamburger. Ikkeno mystisk kjøtt, og sammensetningen er såpass enkel at de ikke greier å fucke det opp fra sted til sted. Helt klart, noen steder har mye bedre burger enn andre, men det er mest pga stekingen eller dressingen.

Så søtt at du tror det.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...