SnittLeif Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 "Det heter gulost" En ny undersøkelse viser at 2 av 10 nordmenn mener at det heter gulost. Ingen spurte meg hva jeg mener i denne saken. I og med at jeg er så awesome som jeg er ville tallene vært langt over i favør gulost. Det var en kødd da Og en kødd trenger tydeligvis ikke være morsom Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det stemmer det. Velkommen i klubben 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Livet er meir enn ein elg! Det er bl.a ein kvitost! 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Den dagen gulosten er hvit, så skal du få lov til å kalle den for hvitost. Only then. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Med sært håper jeg du mener "foran oss når det gjelder likestilling, og et godt eksempel for andre" Å være foran i Norge i likestilling er ingen bragd. Norge er det mest kjønnsdiskriminerende landet i Europa på grunn av alle politikkhipsterne (de rødgrønne). 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Enda en hvit/gulost-debatt? Har vi ikke allerede fått bekreftet av norges største osteleverandør at det heter hvitost, mens Gulost er et produkt fra Synnøve finden? Jiises altså. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg skal lage et bord som heter bord. Da kan ikke lenger bord hete bord, som det har hett i mange mange år, og må kalles noe helt annet. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg skal lage et bord som heter bord. Da kan ikke lenger bord hete bord, som det har hett i mange mange år, og må kalles noe helt annet. Hva snakker du om? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 To timer og tre minutter igjen på jobb. Meh. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg skal lage et bord som heter bord. Da kan ikke lenger bord hete bord, som det har hett i mange mange år, og må kalles noe helt annet. Hva snakker du om? At hvis gulost, som har hett gulost i mangfoldige år, slutter å hete gulost bare fordi synnøve finden lager et gulost-produkt som heter gulost, så vil det være logisk at om jeg lager et bord og kaller det "bord", så må vel bord slutte å kalles bord, men kanskje hete "storpult" eller noe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg pleier å kalle det ost. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg skal lage et bord som heter bord. Da kan ikke lenger bord hete bord, som det har hett i mange mange år, og må kalles noe helt annet. Hva snakker du om? At hvis gulost, som har hett gulost i mangfoldige år, slutter å hete gulost bare fordi synnøve finden lager et gulost-produkt som heter gulost, så vil det være logisk at om jeg lager et bord og kaller det "bord", så må vel bord slutte å kalles bord, men kanskje hete "storpult" eller noe. Skal gi deg storpult, jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Skal gi deg storpult, jeg. Gjør det Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 God kveld alle sammen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 At hvis gulost, som har hett gulost i mangfoldige år, slutter å hete gulost bare fordi synnøve finden lager et gulost-produkt som heter gulost, så vil det være logisk at om jeg lager et bord og kaller det "bord", så må vel bord slutte å kalles bord, men kanskje hete "storpult" eller noe. Hva, tror du "hvitost" er noe vi har funnet på selv i nyere tid? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Skal jeg forresten kjøpe 6 liter Shower gel? Det er en type man ikke får tak i Norge, og har funnet en selger på ebay som selger 24x 250ml til rundt 700 kroner. Er vel ikke noen utløpsdato i nærmeste fremtid på sånt, så holder jo en god stund. Endret 17. februar 2011 av OlafG Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 God kveld alle sammen! Nei. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg