Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det heter gulost"

En ny undersøkelse viser at 2 av 10 nordmenn mener at det heter gulost.

Ingen spurte meg hva jeg mener i denne saken. I og med at jeg er så awesome som jeg er ville tallene vært langt over i favør gulost.

Det var en kødd da :ermm:

Og en kødd trenger tydeligvis ikke være morsom :)
Lenke til kommentar

Med sært håper jeg du mener "foran oss når det gjelder likestilling, og et godt eksempel for andre"

Å være foran i Norge i likestilling er ingen bragd. Norge er det mest kjønnsdiskriminerende landet i Europa på grunn av alle politikkhipsterne (de rødgrønne).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skal lage et bord som heter bord. Da kan ikke lenger bord hete bord, som det har hett i mange mange år, og må kalles noe helt annet.

Hva snakker du om?

At hvis gulost, som har hett gulost i mangfoldige år, slutter å hete gulost bare fordi synnøve finden lager et gulost-produkt som heter gulost, så vil det være logisk at om jeg lager et bord og kaller det "bord", så må vel bord slutte å kalles bord, men kanskje hete "storpult" eller noe.
Lenke til kommentar

Jeg skal lage et bord som heter bord. Da kan ikke lenger bord hete bord, som det har hett i mange mange år, og må kalles noe helt annet.

Hva snakker du om?

At hvis gulost, som har hett gulost i mangfoldige år, slutter å hete gulost bare fordi synnøve finden lager et gulost-produkt som heter gulost, så vil det være logisk at om jeg lager et bord og kaller det "bord", så må vel bord slutte å kalles bord, men kanskje hete "storpult" eller noe.

Skal gi deg storpult, jeg.

Lenke til kommentar

Hva, tror du "hvitost" er noe vi har funnet på selv i nyere tid?

Lenke til kommentar

Skal jeg forresten kjøpe 6 liter Shower gel? Det er en type man ikke får tak i Norge, og har funnet en selger på ebay som selger 24x 250ml til rundt 700 kroner. Er vel ikke noen utløpsdato i nærmeste fremtid på sånt, så holder jo en god stund.

Endret av OlafG
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...