Aleks Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Vi hadde satt opp 3 forestillinger av Forbrytelse og straff av Dostovjevski vi. Jeg hadde en liten rolle og stod for teknikk. Oppgaven gikk ut på å skrive en analyse av stykket som gikk ganske greit i og med at vi hadde arbeidet mye med det. Alt i alt så var særemnet veldig gøy for min del. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Errr. MoUS med sjefen om tjue minutter. Jeg er nervøs. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Guys, jeg fikk MR den 2 mars. Det er jævlig lenge til, finnes det noen som helst mulighet å få det før? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 MoUS, MR. Whatthehell skjer med forkortelser ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva er MoUS? Mål- og Utviklingssamtale. Aka. medarbeidersamtale. Aka. jeg får vite mer om min fremtid i bedriften utover 31. mars. Tror jeg. Også kjent som; Skummelt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Guys, jeg fikk MR den 2 mars. Det er jævlig lenge til, finnes det noen som helst mulighet å få det før? Hvor skal du for å ta det? Private med avtale med det offentlige har ofte kortere ventetid. Som i veldig mye kortere ventetid. Og så lenge du har henvisning fra legen skal det være samme pris. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Guys, jeg fikk MR den 2 mars. Det er jævlig lenge til, finnes det noen som helst mulighet å få det før? Hvor skal du for å ta det? Private med avtale med det offentlige har ofte kortere ventetid. Som i veldig mye kortere ventetid. Og så lenge du har henvisning fra legen skal det være samme pris. Har henvisning til et sted som heter Unilabs i Oslo. Kanskje prøve Volvat? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Hva skjedde i Tyskland egentlig Hansern ? Endret 17. februar 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva skjedde i Tyskland egentlig Hansern ? Var på Irsk pub, sier ikke mer! Neida, det skjedde etter at jeg kom hjem. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 God morgen, Romis. Du, si meg, hvorfor har fyren i avataren din fremdeles nisselue? Jula er da for lengst forbi. Jula varer helt til påske! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Har henvisning til et sted som heter Unilabs i Oslo. Kanskje prøve Volvat? Sist jeg skulle ta MR var det Capio(nå Unilabs) i Tønsberg som hadde kortest ventetid. Da jeg skulle ta ultralyd var det Unilabs i Oslo som hadde kortest ventetid. Så jeg har god erfaring med Unilabs. Ventetiden på sykehus er shit. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg sa at jeg var fleksibel til å dra til både Bryn og Majorstuen og til alle dager og tidspunkt, men allikevel blir det så sent Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Oioi, både Bryn Og Majorstuen? :O Du kan dra utenfor eget fylke òg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Oioi, både Bryn Og Majorstuen? :O Du kan dra utenfor eget fylke òg. Unilabs Tønsberg hadde time en uke tidligere så da blir det Tønsberg. Danke schön for tipset. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 God morgen, Romis. Du, si meg, hvorfor har fyren i avataren din fremdeles nisselue? Jula er da for lengst forbi. Jula varer helt til påske! Javel, men når påska er over har du ingen unnskyldning for å ha den der lenger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Thailand er og blir et sært land. Thailandsk selskap ansetter flyvertinner med baller Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva er genialt med gamlinger i "barnebarn" modus? Jo! Når du gir det lille ekstra for å få til ett kjapt og feilfritt bytte av pc så kommer de og serverer daimkake og kaffe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Thailand er og blir et sært land. Thailandsk selskap ansetter flyvertinner med baller Med sært håper jeg du mener "foran oss når det gjelder likestilling, og et godt eksempel for andre". Kvinner, homofile, svarte, transseksuelle, de får sakte men sikkert rettighetene hvite menn har hatt siden dag 1. Som medlem av den heldige gruppen som slipper mye pes så velger jeg å avstå fra å kalle land for sære fordi de gjør noe så positivt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg