Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Mobilen funker. Eneste problemet er at 8 timer med spotify tømmer batteriet -.- Mobilen min er koblet til en USB-kontakt til PC-en konstant. Da ligger den og bruker strøm derifra isteden for å tømme batteriet. Jeg har ingen bok... Får skrive deg inn i almanakken min så tar jeg kontakt hvis jeg får dårlige karakterer å da egentlig bare vil dø Fint Bor jo ikke så langt unna uansett, så bare å trippe innom om du får dårlige karakterer. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har ingen bok... Får skrive deg inn i almanakken min så tar jeg kontakt hvis jeg får dårlige karakterer å da egentlig bare vil dø Fint Bor jo ikke så langt unna uansett, så bare å trippe innom om du får dårlige karakterer. Det er sant det... Ja du er skrevet opp...sånn seriøst! Så nå kan du ikke trekke deg Så i juni får du plutselig en liten stakars på døra Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jatta, jatta, jatta...får vel ta bussen til universitetet snart. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) FAEN! jeg sendte pakker i går.. En til en venninde som har bursdag og en pakke til en som fortjener en liten pakke... og så fant jeg gaven til bursdagsbarnet her nå. Så nå aner ikke hva faen det er jeg putta i konvolutten og sendte henne i går O.o Endret 17. februar 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hahahaha, au! Den er rimelig kjip! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Hvor mange sett er det i en tenniskamp, og hvor lenge sånn ca pleier en kamp og vare? Endret 17. februar 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg er håpløs om morgenen. Sindre: God natt. Jeanette has changed his/her status to Online Jeanette: Gi dnat ka JO gadd* snatt* Sindre: lmfao Sindre: Haahhahaa Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 det e boka mi! morn folkens ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg er håpløs om morgenen. Sindre: God natt. Jeanette has changed his/her status to Online Jeanette: Gi dnat ka JO gadd* snatt* Sindre: lmfao Sindre: Haahhahaa Du virker som en interessant person å våkne opp med. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Virkelig mye rart som kan oppstå på msn og dette internettet Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du virker som en interessant person å våkne opp med. Det kan godt hende. Jeg kan jo knapt snakke de første 10-30 sekundene etter at jeg har våknet, så jeg antar det om man syns uforståelig mumling er interessant. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 God dag forumfolk! Hva skjer? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 God morgen, Romis. Du, si meg, hvorfor har fyren i avataren din fremdeles nisselue? Jula er da for lengst forbi. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg jobber med særemnet. Den skal leveres i morgen. Jeg begynte så smått i går. Jau jau. Og så har jeg tatt bilder av meg selv. Det er så grovt som det høres ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jula varer helt til Påske The Gathering. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Særemne ja. Det gjorde jeg før jul sometime. Har du også om kulturforskjeller? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nei, jeg skriver om hvordan massemediene påvirker opinionen og samfunnet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 NOM NOM BRØDSKIVE MED BRUNOST! HIPSTERFAGGOTS GONNA HATE! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Husker jeg tolket og sammenlignet Den Siste Revejakta og Hvite Niggere på mitt særemne. Grei skuring Endret 17. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg