KvitKnekt Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det var det jeg gjorde. "Hey! Jeg må være admin for å oppdatere Spotify!" En time senere fikk jeg være admin i 10 minutt slik at jeg kunne oppdatere den. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 De har sperra alt som har med streaming, sosiale tjenester og blogger osv her. Og det er rimelig ... naziregime for å få tilgang til noe. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 De har sperra alt som har med streaming, sosiale tjenester og blogger osv her. Og det er rimelig ... naziregime for å få tilgang til noe. Kos deg med damene dems helt til sjefen din skyter seg selv. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Høres bra ut Mikkel. Det er akkurat sånn det skal være på jobb. Det er et helvetes stress... i alle fall hvis du tar flere fag. Jeg tar 4 fag. Og er redd jeg aldri i verden kommer til å bli ferdig til eksamen... og eksamnene mine er hele 7stk.. over 10dager. Jeg kommer til å måtte ta selvmord hvis jeg ikke gjør det bra. JIPPI! Selvmord er oppskrytt. Å overlate kroppen din til en singel datanerd er det populære nå for tiden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ja jeg har hørt at det er kanske "poppis" om dagen De skal visst være best i senga og greier. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Må være all den lesingen på nettet og fingerskillsa ved bruk av tastatur. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er rimelig stusselig å sitte her uten musikk ... Får nesten fnatt Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er et helvetes stress... i alle fall hvis du tar flere fag. Jeg tar 4 fag. Og er redd jeg aldri i verden kommer til å bli ferdig til eksamen... og eksamnene mine er hele 7stk.. over 10dager. Jeg kommer til å måtte ta selvmord hvis jeg ikke gjør det bra. JIPPI! Selvmord er oppskrytt. Å overlate kroppen din til en singel datanerd er det populære nå for tiden. hm... ja det er vell kanskje litt bedre Da får jeg lide litt ordentlig. Ok. Hvis jeg ikke får de karankerene jeg vil på eksamen... Donerer jeg meg selv til den første som melder seg Ja jeg har hørt at det er kanske "poppis" om dagen De skal visst være best i senga og greier. De er ofte det. I alle fall etter hva jeg har erfart Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 "3 til 7 poeng Indikerer at resultatet viser moderate tegn på spilleavhengighet" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er rimelig stusselig å sitte her uten musikk ... Får nesten fnatt Det kan jeg forstå. Får selv fnatt om jeg ikke har noe musikk på. Som å plystre eller snakke eller lage lyd... Jeg takler ikke stillhet. hm... ja det er vell kanskje litt bedre Da får jeg lide litt ordentlig. Ok. Hvis jeg ikke får de karankerene jeg vil på eksamen... Donerer jeg meg selv til den første som melder seg Where do I sign up? "3 til 7 poeng Indikerer at resultatet viser moderate tegn på spilleavhengighet" Du er avhengig om du har problemer med å ikke spille. Du er ikke avhengig om du ikke har problemer med å ikke spille. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du er avhengig inntil det motsatte er bevist! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er rimelig stusselig å sitte her uten musikk ... Får nesten fnatt Du kan jo vel bare ta med deg pc-en hjem og synce offline playlists på spotify? Eller bruke mobilen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Vel, spilte for første gang igår og vant. Har lyst til og fortsette og å gå imot den lyst følelsen vil være et lite problem. Så antar jeg er spilleavhengig da. Du er avhengig inntil det motsatte er bevist! Høres bra ut^^ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er rimelig stusselig å sitte her uten musikk ... Får nesten fnatt Det kan jeg forstå. Får selv fnatt om jeg ikke har noe musikk på. Som å plystre eller snakke eller lage lyd... Jeg takler ikke stillhet. hm... ja det er vell kanskje litt bedre Da får jeg lide litt ordentlig. Ok. Hvis jeg ikke får de karankerene jeg vil på eksamen... Donerer jeg meg selv til den første som melder seg Where do I sign up? "3 til 7 poeng Indikerer at resultatet viser moderate tegn på spilleavhengighet" Du er avhengig om du har problemer med å ikke spille. Du er ikke avhengig om du ikke har problemer med å ikke spille. When a computer game doesn't interfere with real life, you're not addicted. When a computer game interfere with real life, you're addicted. When real life interfere with a computer game, you need help. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Where do I sign up? Jeg kan... skrive deg i boka mi Ikke at jeg har en liste.. eller en bok, men Endret 17. februar 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du er avhengig inntil det motsatte er bevist! Spis en sopp Mikkel. Vel, spilte for første gang igår og vant. Har lyst til og fortsette og å gå imot den lyst følelsen vil være et lite problem. Så antar jeg er spilleavhengig da. Det er jo helt normalt. Du er ikke avhengig av Smash-sjokoladen bare fordi du ikke klarer å stoppe etter første bit... Jeg kan... skrive deg i boka mi Wee, boka til Flabba! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Det er rimelig stusselig å sitte her uten musikk ... Får nesten fnatt Du kan jo vel bare ta med deg pc-en hjem og synce offline playlists på spotify? Eller bruke mobilen. Mobilen funker. Eneste problemet er at 8 timer med spotify tømmer batteriet -.- Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Vel, spilte for første gang igår og vant. Har lyst til og fortsette og å gå imot den lyst følelsen vil være et lite problem. Så antar jeg er spilleavhengig da. Det er jo helt normalt. Du er ikke avhengig av Smash-sjokoladen bare fordi du ikke klarer å stoppe etter første bit... Jepp, tester på internet pleier vel ikke alltid å være 100% presise heller Men kanskje jeg blir avhengig en dag i framtiden. Vi får se. Moro er det i hvertfall. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Jeg kan... skrive deg i boka mi Wee, boka til Flabba! Jeg har ingen bok... Får skrive deg inn i almanakken min så tar jeg kontakt hvis jeg får dårlige karakterer å da egentlig bare vil dø Endret 17. februar 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg