Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut Mikkel. Det er akkurat sånn det skal være på jobb.

Det er et helvetes stress... i alle fall hvis du tar flere fag. Jeg tar 4 fag. Og er redd jeg aldri i verden kommer til å bli ferdig til eksamen... og eksamnene mine er hele 7stk.. over 10dager. Jeg kommer til å måtte ta selvmord hvis jeg ikke gjør det bra. JIPPI!

Selvmord er oppskrytt. Å overlate kroppen din til en singel datanerd er det populære nå for tiden. :whistle:

Lenke til kommentar

Det er et helvetes stress... i alle fall hvis du tar flere fag. Jeg tar 4 fag. Og er redd jeg aldri i verden kommer til å bli ferdig til eksamen... og eksamnene mine er hele 7stk.. over 10dager. Jeg kommer til å måtte ta selvmord hvis jeg ikke gjør det bra. JIPPI!

Selvmord er oppskrytt. Å overlate kroppen din til en singel datanerd er det populære nå for tiden. :whistle:

hm... ja det er vell kanskje litt bedre :p

Da får jeg lide litt ordentlig.

Ok. Hvis jeg ikke får de karankerene jeg vil på eksamen... Donerer jeg meg selv til den første som melder seg :p

Ja jeg har hørt at det er kanske "poppis" om dagen :D De skal visst være best i senga og greier.

De er ofte det. I alle fall etter hva jeg har erfart :p

Lenke til kommentar

Det er rimelig stusselig å sitte her uten musikk ... Får nesten fnatt

Det kan jeg forstå. Får selv fnatt om jeg ikke har noe musikk på. Som å plystre eller snakke eller lage lyd... Jeg takler ikke stillhet. :p

Ok. Hvis jeg ikke får de karankerene jeg vil på eksamen... Donerer jeg meg selv til den første som melder seg :p

Where do I sign up? :ph34r:

"3 til 7 poeng

Indikerer at resultatet viser moderate tegn på spilleavhengighet" :ermm:

Du er avhengig om du har problemer med å ikke spille. Du er ikke avhengig om du ikke har problemer med å ikke spille.

Lenke til kommentar

Det er rimelig stusselig å sitte her uten musikk ... Får nesten fnatt

Det kan jeg forstå. Får selv fnatt om jeg ikke har noe musikk på. Som å plystre eller snakke eller lage lyd... Jeg takler ikke stillhet. :p

Where do I sign up? :ph34r:

"3 til 7 poeng

Indikerer at resultatet viser moderate tegn på spilleavhengighet" :ermm:

Du er avhengig om du har problemer med å ikke spille. Du er ikke avhengig om du ikke har problemer med å ikke spille.

When a computer game doesn't interfere with real life, you're not addicted.

When a computer game interfere with real life, you're addicted.

When real life interfere with a computer game, you need help.

Lenke til kommentar

Du er avhengig inntil det motsatte er bevist!

Spis en sopp Mikkel. :p

Vel, spilte for første gang igår og vant. Har lyst til og fortsette og å gå imot den lyst følelsen vil være et lite problem. Så antar jeg er spilleavhengig da.

Det er jo helt normalt. Du er ikke avhengig av Smash-sjokoladen bare fordi du ikke klarer å stoppe etter første bit...

Jeg kan... skrive deg i boka mi :p

Wee, boka til Flabba! :tease:

Lenke til kommentar

Vel, spilte for første gang igår og vant. Har lyst til og fortsette og å gå imot den lyst følelsen vil være et lite problem. Så antar jeg er spilleavhengig da.

Det er jo helt normalt. Du er ikke avhengig av Smash-sjokoladen bare fordi du ikke klarer å stoppe etter første bit...

Jepp, tester på internet pleier vel ikke alltid å være 100% presise heller :p Men kanskje jeg blir avhengig en dag i framtiden. Vi får se. Moro er det i hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...