j-- Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kammizez: Om du ikke liker den har du en defekt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 På legespråket heter det jeg lider av "Patella lux" og "flygalskap" sykt vondt og merkelig. Kammizez: Om du ikke liker den har du en defekt Vel, om jeg har defekt, gjør ikke det situasjonen din noe bedre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 På legespråket heter det jeg lider av "Patella lux". sykt vondt. Eh... Patella Lux er noe hunder får... Og i sjeldne tilfeller mennesker. Vel... det forklarer jo mye... Du er jo en hund når det kommer til fly. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja gud forby om noen av flyreisene må kanselleres for den jævla operasjonen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg anbefalte sannsynligvis Following. Meh, too late. Da ble det Memento. jeg skulle se memento for ikke så lenge sia, men så kom jeg på at jeg hadde sett den. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg anbefalte sannsynligvis Following. Meh, too late. Da ble det Memento. jeg skulle se memento for ikke så lenge sia, men så kom jeg på at jeg hadde sett den. Du klarte ikke å huske det du tidligere hadde gjort? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 helt korrekt. trur jeg Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja gud forby om noen av flyreisene må kanselleres for den jævla operasjonen. Lite tips når det kommer til operasjoner, ring og mas! viss du gjør det, så kan du velge og vrake i når du skal inn. viss ikke du gjør det, så ender du hele tiden bakerst i køen! 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Sinnsyk upload ... Takk god for studenthybler! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Og i sjeldne tilfeller mennesker. Stemmer dette. Ikke nødvendigvis sjeldne, men sjeldnere omtalt som patella luxIt also occurs in humans, where it can be associated with damage to the anterior cruciate ligament Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) http://open.spotify.com/track/4tsScGlNjqkLCt5XFBQdat Godmusikk Endret 16. februar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 takk god? Det gikk på engelsk og norsk, engelsk og norsk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Alpint? Hvor? Er det OL eller VM eller noe? Bor du under en stein eller noe? Aksel Lund Svindal tok VM-gull. Jeg har et filter som filtrerer ut alt kjedelig / uinteressant. Det være seg på nett eller IRL. Eksempler på slike ting, er: - Sport - Politikk - Religion - Ikke-amerikansk bil - Apple-ting (ikke plateselskapet til The Beatles, men den mindre interessante tingen) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 *teste filteret til Sjur* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hmmm, sulten. Orker jeg å gå i gang med ovnsbakt laks, ris, vannkastanjer og bambus? Og eventuelt, hva bruker man som saus? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja! Gjør det! Lag noe sjøl eller bruk rømme eller soyasaus. Jeg brukte sennep, smør, lime, chili og hvitløk sist. Diggg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hmmm, sulten. Orker jeg å gå i gang med ovnsbakt laks, ris, vannkastanjer og bambus? Og eventuelt, hva bruker man som saus? Nei, nei, helt feil. Det første du gjør er å kaste laksen. Deretter går du til nærmeste stanerstand og kjøper bab. 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 *teste filteret til Sjur* Da vil han altså se det der, fordi det er en amerikansk bil? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hmmm, sulten. Orker jeg å gå i gang med ovnsbakt laks, ris, vannkastanjer og bambus? Og eventuelt, hva bruker man som saus? Nei, nei, helt feil. Det første du gjør er å kaste laksen. Deretter går du til nærmeste stanerstand og kjøper bab. Og så er det best å ha mye dasspapir i huset, siden du garantert får diare inne 20 minutter etter inntak. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg