b-real Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 b-real: Stiller meg meget skeptisk til den påstanden. Jeg syns de er veldig skumle. Er fremdeles traumatisert etter opplevelsen med fyren som kom mot meg og tok tak i meg. lol derp.Det som er fremmed er skremmende så ikke noe rart. Personen du tenker på er faktisk snill som et lam men ja litt derp derp blir det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Vekter ja,tror det har vært et ufattelig kjedelig yrke å jobbe i..er for mye folk og jeg er for bøyelig til tider. Enklere å jobbe med folk som er "hemma" og heller bare denger løs på deg eller river sine bukser i filler. Vekter er mer enn man tror. Sentervekter er selvfølgelig nederst på rangstigen, men vi er f eks 300 stykker på flyplassen og de fleste jeg var på vekterkurs med var brannvakter. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva betyr derp? http://www.google.no/images?q=derp <- derp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Vekter er mer enn man tror. Sentervekter er selvfølgelig nederst på rangstigen, men vi er f eks 300 stykker på flyplassen og de fleste jeg var på vekterkurs med var brannvakter.Sant så sant, men brannvakter? Er det så fryktelig utbredt? Oh yeah palindrom postcount! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Her var det mye kjentfolk! Ikke sett så mange kjente tryner på én side i forumkafeen siden 2006 elns Har vært latterlig produktiv i dag. Alt dette på 10 timer. Shit's going down. EDIT: Speaking of netthastigheter, koser meg greit med 30/30 fiber sjæl Endret 16. februar 2011 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Har vært latterlig produktiv i dag. Alt dette på 10 timer. Shit's going down.Lydprodusering? Kain vi få en sånne dærre sampele eiller? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ei sånn derre same pæle? :---D Halvannen time igjen av kveldsvakta. God flyt i nettet og få problemer = fin dag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ser dere på Dating i Mørket? Det er så sinnsykt bra. Er en fyr i rullestol som er med denne gangen. Han er fysisk retarded mens de andre to bare er retarded. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg er også fysisk retarded nå Hopper rundt på krykker og venter på operasjonolini. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ser dere på Dating i Mørket? Det er så sinnsykt bra. Er en fyr i rullestol som er med denne gangen. Han er fysisk retarded mens de andre to bare er retarded. I have. Jeg liker det kleine øyeblikket i det de skal se hverandre for første gang. Alltid like gøy å se. btw, var det memento du anbefalte meg en eller annen gang? Jeg er også fysisk retarded nå Hopper rundt på krykker og venter på operasjonolini. Du gjør det ikke noe lettere for deg selv om du hopper.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg anbefalte sannsynligvis Following. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg anbefalte sannsynligvis Following. Meh, too late. Da ble det Memento. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kjente ikke kaffesmaken jeg. Viss min gjetting om at din bedre halvdel lager kake til deg er riktig, så misunner jeg deg! Ja jeg er heldig Apropo. Har nå fått mail fra Sony med advarsel om at dersom jeg ikke fjerner jailbreaking og spill som jeg har tatt backup av, så vil det resultere i oppsigelse av Playstation Network og Qriocity-"avtalen" som jeg har. Er vel ikke verre enn å "kaaaanskje" oppgradere eller å bruke en annen konto som ligger på playstationen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg anbefalte sannsynligvis Following. Meh, too late. Da ble det Memento. Memento er en veldig god film =) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg er også fysisk retarded nå Hopper rundt på krykker og venter på operasjonolini. Du gjør det ikke noe lettere for deg selv om du hopper.. På legespråket heter det jeg lider av "Patella lux". sykt vondt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 På legespråket heter det jeg lider av "Patella lux". sykt vondt. Eh... Patella Lux er noe hunder får... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Memento er en veldig god film =) Flott. Når det er sagt vet vi også nå hvem det går utover om jeg ikke liker den... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 På legespråket heter det jeg lider av "Patella lux". sykt vondt. Eh... Patella Lux er noe hunder får... Og i sjeldne tilfeller mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg