Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5 opp er respektabelt nok, vel. Sikkert ikke til hva du betaler, men greit med litt mer opp enn det 2+ kan gi.

589kr pr mn men det er fordelt på 8 stykk da så. Kneeeeeggg.

Trodde jeg fikk en rolig dag hjemme og slappe av på sofaen men stua er invadert av studenter som spiller...tja..et eller annet musikkmøl..må være drita får å kunne nyte det.

Du gjør for tiden Dorian? Går du skole eller hur?

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Du gjør for tiden Dorian? Går du skole eller hur?

Keepin' it real. Flyttet hjem til mor frem til hun selger huset, jobber på Flesland som vekter og holder på å fullføre en bachelor i Engelsk. Rockin' and-a rollin'.

Jo, også betaler jeg 199kr/måneden for 20mbit, men jobber man for en ISP i et år så får man lov til sånt.

kammizez: Er det 3G-nett du har?

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

kammizez: Er det 3G-nett du har?

If only...

Jeg bor så langt uti skogen at det er lite som kommer fram hit. Tro det eller ei, men det der er den raskeste linjen man får ut hit.

Hørte faktisk noe snakk om fiberutbygging, men skjer vel ikke før jeg flytter ut herfra uansett.

Lenke til kommentar
Keepin' it real. Flyttet hjem til mor frem til hun selger huset, jobber på Flesland som vekter og holder på å fullføre en bachelor i Engelsk. Rockin' and-a rollin'.
Respect.

Vekter ja,tror det har vært et ufattelig kjedelig yrke å jobbe i..er for mye folk og jeg er for bøyelig til tider.

Enklere å jobbe med folk som er "hemma" og heller bare denger løs på deg eller river sine bukser i filler.

@OlafG: Nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...