L4r5 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hadde jeg hatt tilgang til adminpanelet ville jeg wordfilter-et "fotball" til "spyorgie" og "fotballkamp" til "Hotel Cæsar". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ikke dra Hotel Cæsar ned på samme nivå som fotball, please. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Rise Against - Paper Wings. Hør på den. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvem spiller? (lol) Arsenal - Barcelona Hadde jeg hatt tilgang til adminpanelet ville jeg wordfilter-et "fotball" til "spyorgie" og "fotballkamp" til "Hotel Cæsar". Hotel Cæsar var litt i drøyeste laget.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hadde jeg hatt tilgang til adminpanelet ville jeg wordfilter-et "fotball" til "spyorgie" og "fotballkamp" til "Hotel Cæsar". Hadde jeg hatt wordfilter skulle jeg filtret "Mchansern" til "Diktatoren". Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hadde jeg hatt wordfilter skulle jeg filtret "L4r5" til "Bæsj". Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kafeen er fotball fri av opplagte grunne 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det fikser du jo lett selv. Endre navnet ditt til Diktatoren. Profit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ikke dra Hotel Cæsar ned på samme nivå som fotball, please. Hotel Cæsar var litt i drøyeste laget.. Dere har rett. Det har tross alt vært respekterte skuespillere innom Hotel Cæsar. Innen fotballen har vi ikke sett noen som fortjener respekt. Faktisk så havner man på minus-siden når det gjelder respekt så fort man setter sine ben på en fotballbane. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det må da være lov å si at man skal se en fotballkamp i kveld, hvis noen spør Roma - Shakhtar Donetsk eller Arsenal - Barcelona ? Si resultatet isåfall. Jeg har satset penger. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det må da være lov å si at man skal se en fotballkamp i kveld, hvis noen spør Roma - Shakhtar Donetsk eller Arsenal - Barcelona ? Si resultatet isåfall. Jeg har satset penger. Roma 1-0 Shakthar Donetsk Arsenal 1-1 Barcelona Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det må da være lov å si at man skal se en fotballkamp i kveld, hvis noen spør Roma - Shakhtar Donetsk eller Arsenal - Barcelona ? Si resultatet isåfall. Jeg har satset penger. Du er for liten til det, lillegutt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 http://open.spotify.com/track/3viz0e7ganQLJPyD1K5xDM Kvalitetsmusikk, you heard it here first. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 http://open.spotify....ganQLJPyD1K5xDM Kvalitetsmusikk, you heard it here first. Er da kaizers på p3! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg var på champagnefylla for to dager siden. Da var det Moët & Chandon samt Bollinger som gikk ned over en lav sko. Feiret gull til Norge i Tyskland. Flink gutt. Moët et Chandon er fantastisk! Bollinger har jeg ikke drukket nok av til å kunne uttale meg om det. Gull i hva forresten? oO Det var gratis, så jeg drakk aaaalt for mye. Gull i alpint. Flink gutt. Alpint? Hvor? Er det OL eller VM eller noe? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det må da være lov å si at man skal se en fotballkamp i kveld, hvis noen spør Roma - Shakhtar Donetsk eller Arsenal - Barcelona ? Si resultatet isåfall. Jeg har satset penger. Roma 1-0 Shakthar Donetsk Arsenal 1-1 Barcelona Barcelona må score ett mål til, så kan kampene slutte for meg, og jeg har vunnet 350 kr. Det må da være lov å si at man skal se en fotballkamp i kveld, hvis noen spør Roma - Shakhtar Donetsk eller Arsenal - Barcelona ? Si resultatet isåfall. Jeg har satset penger. Du er for liten til det, lillegutt. Lekepenger, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Alpint? Hvor? Er det OL eller VM eller noe? Bor du under en stein eller noe? Aksel Lund Svindal tok VM-gull. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Faen så mye sports-prat det var her da. HUSJ VEKK! Det er en grunn til jeg unngår TV og aviser i sportstider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg