OlafG Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Noen i Oslo (Adrian, Ida?) som har en tom 1,5tb sata-disk å låne bort noen dager? Har en 1TB WD Green du sikkert kan få låne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Gjett hvem som var på konsert med selveste Dj Øtzi. Mette-Marit? Paven? Jon Stewart? Triple H? Ariel Winter? John McEnroe? Björn Borg? Mark Zuckerberg? Jeg har sikre kilder på at alle disse var der, og danset på bordene ja. Spesielt Paven. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva kan man jobbe som, uten annet enn vidregående utdanning? Er det noen jobber i Oslo som ikke er besatt av banansvensker? Butikk? Restaurant? Salg? Bussjåfør? Gatefeier? Uteligger? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva kan man jobbe som, uten annet enn vidregående utdanning? Er det noen jobber i Oslo som ikke er besatt av banansvensker? Butikk? Restaurant? Salg? Bussjåfør? Gatefeier? Uteligger? Vektere trenger ikke mer enn VGS. Tror ikke de trenger det en gang. Men de trenger plettfri vandel, og Coa slår meg som en pøbel. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nr 2. ____________ Synes folket jeg fortjener en snaps etter den nedslående beskjeden om at jeg må operere? Du fortjener alltid en snaps! Det ble en stram Pernot. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nice! Kos deg med den, Hans Jeg reiser snart til Gjøvik for å trene bowling Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nå fikk jeg lyst på pjolter. o_O Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva kan man jobbe som, uten annet enn vidregående utdanning? Er det noen jobber i Oslo som ikke er besatt av banansvensker? Butikk? Restaurant? Salg? Bussjåfør? Gatefeier? Uteligger? Vektere trenger ikke mer enn VGS. Tror ikke de trenger det en gang. Men de trenger plettfri vandel, og Coa slår meg som en pøbel. Jeg er per definisjon en kriminell, på så mange måter. Jeg har aldri blitt tatt, så sånn sett er det ikke et problem. Jeg lurer faktisk på om jeg skal bli tyttebærpoliti. Jeg liker litt å være den alle hater, bedre enn kassa på Rema hvertfall. Nå er det bare for et år da. Eller kanskje jeg skal bli sjømann. Det hadde faktisk vært tøft. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Men de trenger plettfri vandel, Det er jeg ikke overbevist om. Vet om flere vektere som ikke hadde hatt jobben sin da. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Facebook fail .... Endret 16. februar 2011 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nå fikk jeg lyst på pjolter. o_O Har du drukket Pernot før? Fantastisk drikk, bør prøves. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Noen i Oslo (Adrian, Ida?) som har en tom 1,5tb sata-disk å låne bort noen dager? Har en 1TB WD Green du sikkert kan få låne. Takk for tilbudet, men det funker ikke med noe mindre enn 1,5gb. Skal kopiere over sektor for sektor, ikke fil for fil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nå fikk jeg lyst på pjolter. o_O Har du drukket Pernot før? Fantastisk drikk, bør prøves. Ja, og det fristet ikke så alt for mye til gjentakelse. Jeg drakk mye Pernot da jeg var fjorten-femten og gikk i barskapet til mormor. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Pernot er gudenes drikk min venn. På den ene siden er det klasse og eleganse, på den andre siden smaker det fantastisk og gjør deg salongberuset. Pernot med litt is i gjør seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hver sin smak. Får den samme følelsen når jeg drikker en god og tørr champagne på halvtom mage. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Therawyn! Tyskland var megakoselig. Gjett hvem som var på konsert med selveste Dj Øtzi. *video* Ai ai ai, får ikke bedre kvalitetsmusikk enn det der. Med et par snaps innabords kan det hende man danset på bordet også. Etterpå var det selvsagt klart für eine kleine Currywürst! Har du drukket Mezzo Mix? Det var en bizarr brus med blanding av cola og appelsinsaft. Ellers var det mye godt øl der. Weissbier er alltid fantastisk. Mchansern! Velkommen tilbake. Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste her når jeg sier du har væært dypt savnet. Fint du koste deg her nede da. Currywurst er namnam. Synd det ikke er så populært i området hvor jeg bor. Her kan det bare kjøpes til visse tider. Ja, har det, men liker det ikke. Jeg foretrekker enten Coca Cola eller Fanta. Det var noen som snakket om at brusen i Tyskland generelt smaker dårlig i forhold til i Norge... er egentlig ikke noen stor forskjell på f.eks. norsk Fanta og tysk Fanta. Men men. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg var på champagnefylla for to dager siden. Da var det Moët & Chandon samt Bollinger som gikk ned over en lav sko. Feiret gull til Norge i Tyskland. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Mchansern! Velkommen tilbake. Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste her når jeg sier du har væært dypt savnet. Fint du koste deg her nede da. Currywurst er namnam. Synd det ikke er så populært i området hvor jeg bor. Her kan det bare kjøpes til visse tider. Currywurst spiste jeg sånn nesten hver dag omtrent. Øl var også helt fantastisk godt. König Ludwig, Franziskaner, Warsteiner etc. gikk ned til alle døgnets tider. PS: Jeg var nede ved Zugspitze hvis du vet hvor det er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva kan man jobbe som, uten annet enn vidregående utdanning? Er det noen jobber i Oslo som ikke er besatt av banansvensker? Jeg er ansatt som IT-konsulent med VGS som utdanning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg