Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva kan man jobbe som, uten annet enn vidregående utdanning? Er det noen jobber i Oslo som ikke er besatt av banansvensker?

Butikk? Restaurant? Salg? Bussjåfør? Gatefeier? Uteligger?

Vektere trenger ikke mer enn VGS. Tror ikke de trenger det en gang. Men de trenger plettfri vandel, og Coa slår meg som en pøbel.

Lenke til kommentar

Hva kan man jobbe som, uten annet enn vidregående utdanning? Er det noen jobber i Oslo som ikke er besatt av banansvensker?

Butikk? Restaurant? Salg? Bussjåfør? Gatefeier? Uteligger?

Vektere trenger ikke mer enn VGS. Tror ikke de trenger det en gang. Men de trenger plettfri vandel, og Coa slår meg som en pøbel.

Jeg er per definisjon en kriminell, på så mange måter. Jeg har aldri blitt tatt, så sånn sett er det ikke et problem. Jeg lurer faktisk på om jeg skal bli tyttebærpoliti. Jeg liker litt å være den alle hater, bedre enn kassa på Rema hvertfall. Nå er det bare for et år da. Eller kanskje jeg skal bli sjømann. Det hadde faktisk vært tøft.

Lenke til kommentar

Noen i Oslo (Adrian, Ida?) som har en tom 1,5tb sata-disk å låne bort noen dager?

Har en 1TB WD Green du sikkert kan få låne.

Takk for tilbudet, men det funker ikke med noe mindre enn 1,5gb. Skal kopiere over sektor for sektor, ikke fil for fil :)

Lenke til kommentar

Therawyn! Tyskland var megakoselig.

Gjett hvem som var på konsert med selveste Dj Øtzi.

*video*

Ai ai ai, får ikke bedre kvalitetsmusikk enn det der. Med et par snaps innabords kan det hende man danset på bordet også. Etterpå var det selvsagt klart für eine kleine Currywürst!

Har du drukket Mezzo Mix? Det var en bizarr brus med blanding av cola og appelsinsaft.

Ellers var det mye godt øl der. Weissbier er alltid fantastisk.

Mchansern! Velkommen tilbake. Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste her når jeg sier du har væært dypt savnet.

Fint du koste deg her nede da. :wee:

Currywurst er namnam. :dribble: Synd det ikke er så populært i området hvor jeg bor. Her kan det bare kjøpes til visse tider.

Ja, har det, men liker det ikke. Jeg foretrekker enten Coca Cola eller Fanta. Det var noen som snakket om at brusen i Tyskland generelt smaker dårlig i forhold til i Norge... er egentlig ikke noen stor forskjell på f.eks. norsk Fanta og tysk Fanta. Men men.

Lenke til kommentar

Mchansern! Velkommen tilbake. Jeg tror jeg snakker på vegne av de fleste her når jeg sier du har væært dypt savnet.

Fint du koste deg her nede da. :wee:

Currywurst er namnam. :dribble: Synd det ikke er så populært i området hvor jeg bor. Her kan det bare kjøpes til visse tider.

Currywurst spiste jeg sånn nesten hver dag omtrent. Øl var også helt fantastisk godt. König Ludwig, Franziskaner, Warsteiner etc. gikk ned til alle døgnets tider.

PS: Jeg var nede ved Zugspitze hvis du vet hvor det er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...