The Barnacle Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kan jeg også være med på skype? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kan jeg også være med på skype? Søk meg opp, Adrian Jektvik, så legger jeg dere til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Er det slik kode som sier at gutter skal holde kjeft når jentene prater? Hvis ikke, anbefaler jeg det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kan jeg også være med på skype? Søk meg opp, Adrian Jektvik, så legger jeg dere til. Do That!!!!! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hmm, kom akkurat hjem fra legen. Det blir operasjon ja... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hmm, kom akkurat hjem fra legen. Det blir operasjon ja... Viss du bare får lokalbedøvelse så er det himmelen! morfin er elsk <3 <3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva har du gjort? Jeg har sloss som en ekte mann! Nei, det har jeg ikke. Jeg har fått kneskålen ut av ledd to ganger på en uke. Dvs. at kneskålen glir ca. 5cm ut av dens opprinnelige posisjon. Jævlig vondt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Er det slik kode som sier at gutter skal holde kjeft når jentene prater? Hvis ikke, anbefaler jeg det. Tror det er en uskreven regel. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvis jeg hypotetisk sett kommer ani et stort glass med jordbær saft, slik at det deiser nedi badekaret hvor jeg sitter. Jeg trenger ikke å gå ut av sant? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jo. Saft, som man helt normalt drikker, er nemlig forferdelig giftig i direkte kontakt med hud. /ironi Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva sier man fredags skjorte, fredagsskjorte eller fredagskjorte ? Ville personlig gått for nr.2, men jeg er usikker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nr 2. ____________ Synes folket jeg fortjener en snaps etter den nedslående beskjeden om at jeg må operere? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva sier man fredags skjorte, fredagsskjorte eller fredagskjorte ? Ville personlig gått for nr.2, men jeg er usikker. De to ordene er fredags og skjorte. Da man slår sammen de, så det blir ett ord så får man det andre alternativet ditt der. Altså fredagsskjorte. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nr 2. ____________ Synes folket jeg fortjener en snaps etter den nedslående beskjeden om at jeg må operere? Ja, snaps i vei! Men det er vel greit å operere slik at du blir kvitt problemet for godt? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nr 2. ____________ Synes folket jeg fortjener en snaps etter den nedslående beskjeden om at jeg må operere? Du fortjener alltid en snaps! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nr 2. ____________ Synes folket jeg fortjener en snaps etter den nedslående beskjeden om at jeg må operere? fint å blande med smertestillende 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Therawyn! Tyskland var megakoselig. Gjett hvem som var på konsert med selveste Dj Øtzi. http://www.youtube.com/watch?v=RRe3gLoE0wU Ai ai ai, får ikke bedre kvalitetsmusikk enn det der. Med et par snaps innabords kan det hende man danset på bordet også. Etterpå var det selvsagt klart für eine kleine Currywürst! Har du drukket Mezzo Mix? Det var en bizarr brus med blanding av cola og appelsinsaft. Ellers var det mye godt øl der. Weissbier er alltid fantastisk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Gjett hvem som var på konsert med selveste Dj Øtzi. Mette-Marit? Paven? Jon Stewart? Triple H? Ariel Winter? John McEnroe? Björn Borg? Mark Zuckerberg? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva kan man jobbe som, uten annet enn vidregående utdanning? Er det noen jobber i Oslo som ikke er besatt av banansvensker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg