Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erfaring er bare bra ;) unger er liksom ikke helt min greie :O

Dette kan jeg ikke si meg enig i. Har forsøkt å være sammen med ei med masse "erfaring". Selv om hu var 2 år yngre enn meg så hadde hu et lass med "erfaring". Ikke bra. Ingenting positivt med det. Absolutt ingenting.
Lenke til kommentar

Erfaring er bare bra ;) unger er liksom ikke helt min greie :O

Dette kan jeg ikke si meg enig i. Har forsøkt å være sammen med ei med masse "erfaring". Selv om hu var 2 år yngre enn meg så hadde hu et lass med "erfaring". Ikke bra. Ingenting positivt med det. Absolutt ingenting.
Du misforstår. Det er forskjell på å ha litt erfaring å på å være ei utpult trekketøs.
Lenke til kommentar

Omnomnom delicious aids :3

---------

Prosedyre for å bytte defekt disk i et raid-oppsett:

1. Demontere kabinett til server.
  2. Ta ut defekt disk fra server
  3. Finne frem ny fungerende erstatningsdisk
  4. Sette inn defekt disk i server igjen
  5. Montere kabinett og boote system
  6. Klistre en lapp der det står «defekt» på den nye fungerende disken
  7. ???????
  8. Profitt i lange baner

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Baaah. Jeg er sikker på at jeg har fått EJDS*

*En Jævlig Dårlig Shape

Klarte ikke å komme på noe godt ord for det. Typisk meg å slenge med leppa når andre folk blir sjuke; "Blir aldri sjuk jeg, og når jeg først blir sjuk så er det bare littegranne over lengre tid." Well guess what. Nå har jeg vært nærmest sengeliggende i ei uke snart med kun 1 eller 2 "fridager" som jeg aldri skulle ha benyttet til å bevege meg utendørs.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Det er karma i praksis. Akkurat som den gangen jeg satt på jobb og sa til alle sammen at jeg skulle ønske jeg også ble sjuk, så jeg fikk noen fridager snart (mange var forkjølet allerede). Og 2 dager senere måtte jeg bare ringe og kapitulere, da var jeg tett i hode, nese, hals og lunger av faenskap og skulle bare ønske jeg kunne dø.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...