TMB Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Jo. Alt for lenge til! Endret 15. februar 2011 av L4r5 Sitathelvete fra Spamistan fjernet. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Da var man forkjølet, akkurat som halvparten av klassa . Noen flere som er i samme situasjon? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Nei, frisk som en fisk. Bank i bordet. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 har faktisk ikke hvert syk siden vinteren i fjor Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Alt for lenge til! Nei. Endret 15. februar 2011 av L4r5 Sitathelvete fra Spamistan fjernet. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 har faktisk ikke hvert syk siden vinteren i fjor Sjæl, faktisk. Har godt immun-forsvar. Men nu kjennes det ut som om jeg får igjen for alle de årene jeg har vært frisk... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Nei. Endret 15. februar 2011 av L4r5 Sitathelvete fra Spamistan fjernet. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Noen ganger HATER jeg fysikk. Som nå, når jeg mista et stort pizzastykke og det landet med fyllet NED..blah. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Noen ganger HATER jeg fysikk. Som nå, når jeg mista et stort pizzastykke og det landet med fyllet NED..blah. Det er ikke fysikk, det betyr at djevelen er i nærheten. Har du ikke sett Devil? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Guten abend. Tilbake fra Deutschland. Spørsmål: Jeg fikk kneet ut av ledd i dag sånn ca. rett etter at flyet landet (heldigvis), noen som vet om noen inngrep? Har skjedd ca. 4-5 ganger før og det er vondere enn å få en sabel opp i anus. Det som skjer er at kneskålen sklir ca. 5-7 cm til høyre slik at den er på siden av kneet og ikke midt på og jeg må manne meg opp til å dytte den på plass igjen. Nå skal jeg ta en bedre cocktail bestående av smertestillende. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Guten abend. Tilbake fra Deutschland. Spørsmål: Jeg fikk kneet ut av ledd i dag sånn ca. rett etter at flyet landet (heldigvis), noen som vet om noen inngrep? Har skjedd ca. 4-5 ganger før og det er vondere enn å få en sabel opp i anus. Det som skjer er at kneskålen sklir ca. 5-7 cm til høyre slik at den er på siden av kneet og ikke midt på og jeg må manne meg opp til å dytte den på plass igjen. Nå skal jeg ta en bedre cocktail bestående av smertestillende. Lang erfaring med sabler opp i anus? hadde nok også hørt med legen angående det problemet! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ringer legen i morgen. Drikker meg dritings for å døyve smertene tenker jeg. Fyfaen så vondt. Ja, jeg har ca. 10 års erfaring med sabler i anus. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10038205 Skal jeg legge det i postkassa for deg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10038205 Skal jeg legge det i postkassa for deg? Ja, gjør det. Jeg snakket med Julia Mancuso i dag da. Synd hun er sammen med Aksel. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ringer legen i morgen. Drikker meg dritings for å døyve smertene tenker jeg. Fyfaen så vondt. Ja, jeg har ca. 10 års erfaring med sabler i anus. Taxi -> legevakt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10038205 Skal jeg legge det i postkassa for deg? Forresten turen til Tyskland var meget vellykket! Følg med i vintersportstråden i morgen en gang. Skal oppdatere med bilder og tekst. Skal bare få fikset kneet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ja, jeg har ca. 10 års erfaring med sabler i anus. Woah! Hvor ble det av prosentregninga? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ja, jeg har ca. 10 års erfaring med sabler i anus. Woah! Hvor ble det av prosentregninga? Den ble igjen i Tysklamd, eller så ble den borte etter tredje snapsen. Pokker jeg må legge meg snart. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Mchansen, har du tenkt over at om du dytta kneskåla tilbake på plass for 30 min siden, hadde du vært kvitt problemet, og alle smertene? Just sayin' Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Mchansen, har du tenkt over at om du dytta kneskåla tilbake på plass for 30 min siden, hadde du vært kvitt problemet, og alle smertene? Just sayin' Eh lol. Jeg gjorde det med engang. Den er tilbake nå selvsagt. Problemet er at den er hovnet opp like a fucking god og smertene til tusen jøder under andre verdenskrig befinner seg inne i kneet mitt right fucking now. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg