Diskutant Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så har vi de av oss som ikke kan bruke linser da. Wai? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Fakk!!! Glemte av 6 boksøl i frysern i går ! noen som vet om det går bra å bare legge dem i kjøla og vente noen timer ? eller er alle ødelagt nå ? jeg som hadde tenkt å drikke nå Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Brukte du flere tusen på briller? Det var da voldsomt. Briller er ikke billig! Går fort et par tusen til innfatning og like mye for glassene. Jeg har 4-5 par briller, har for det meste betalt 700kr for et par (og da fikk jeg et annet med på kjøpet). Tusen til innfatning er retarded, minst like mye for glassene er svindel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 4k1 betalte jeg for brillene mine totalt, og det var med studentrabatt på hele 10%(!). Mistenker dog at jeg kunne ha kommet billigere fra det om det ikke hadde vært for at jeg for en gangs skyld skulle høre på hva som fikk meg til å se fjong ut. Noe jeg vanligvis pleier å gi beng i. Trondheim synes å ha forvandlet meg til et mer forfengelig menneske merkelig nok. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har 4-5 par briller, har for det meste betalt 700kr for et par (og da fikk jeg et annet med på kjøpet). Tusen til innfatning er retarded, minst like mye for glassene er svindel. Hvor dyre glassene er kommer an på synet. Det blir dyrt hvis man ser veldig dårlig og trenger spesialglass for å unngå colabunner, eller har skjeve hornhinner og gud vet hva. Hvis alt man trenger er -2 høyre og -2,5 venstre, uten noe dilldall, da blir det billig. Innfatningen handler egentlig bare om forfengelighet, og jeg har aldri funnet noe fint til mye under 2k. Det skal riktignok sies at norske optikere har insane mark-up, så det er mye å spare med å bruke ebay. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Dyreste jeg ser på SpecSavers er 1800, og der er det nesten alltid 2 for 1-deal. Hvordan du da ikke klarer å finne noe fint til under 2000 forstår jeg ikke. Jeg har riktignok vært innom butikker som selger designerbriller fra Tom Ford og den slags, men de ser ikke noe bedre ut enn vanlige briller, de har bare et finere navn på siden. Jeg er rimelig sikker på at hvis du viser meg et fint par til over 2000 så klarer jeg å finne et som er like fint, minus merket, til under 800. Har man fucked-up eyes så koster deg nok mer, tenkte ikke på det. Har kun 3.50 på hvert øye - ain't no thing. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så har vi de av oss som ikke kan bruke linser da. Wai? Jeg reagerer allergisk på det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har en kar på jobb som bruker briller, han kan nesten ikke se uten. Men han vil ikke bruke linser fordi han liker ikke å ta innpå øyet. Det er vel normalt det også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg er den typen også. Tanken på å ta innpå øyet grøsser meg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Då er me zwei, Slimda. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Skal jeg poste bilde av at jeg tar på øynene mine? Liker folk sånt? Jeg hadde ikke klart meg uten linser. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ikke gjør det, da vil det fine inntrykket jeg har fått av deg gjøres om til noe ekkelt. For alltid ekkelt Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 wops, min 10minutter nap ble gjort om til to timer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg skal begynne å se på norsk TV om vi får programmene som japsene har: 10 gale, japanske TV-show. 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) wops, min 10minutter nap ble gjort om til to timer. Min ble til 12. Yay fravær Endret 15. februar 2011 av Narsissisten Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 wops, min 10minutter nap ble gjort om til to timer. Klarer ikke nappe i 10 min engang jeg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Snakker du om nappe som i nappe løken, eller nappe som i å ta en blund? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg