The Doctor Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Russ ja, blir kjekke saker 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Klarer denne helt fint alene. §119 – UÅPNET KONDOM Ikke ha sex i russetiden Er du nå helt HEEEEELT sikker på det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Russ ja, blir kjekke saker Blir awesome! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Russeknutene er kommet, gleder meg sånn Hvor ligger de? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hele ideen med russetida er å drikke og pule seg lei før studiene tar til, simples. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Nei, det er akkurat sånn du skal fortsette som student. Lei av å drikke og pule? Skam deg Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tar selvkritikk for å ha spredt falske profetier, unnskyld. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Av en eller annen merkelig grunn hører jeg Darkwing duck sangen i hodet når jeg leser "Goldwing" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg må le litt. Fant denne på her på jobb i stad: Made in Taiwan. Jeg må si at det Taiwanisiske folk er gode på engelsk :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Nesj, får vel ta meg en tur på skolen da. For en gangs skyld møte opp, og det selv om jeg ikke har skole! :o Hvordan planlegger du å møte opp på skolen dersom du ikke har en skole? Ved å komme dit, hilse på folk og dra igjen. Ble vel og merke ikke sånn i dag da. Kom dit, kjøpte frokost i kantina, gikk til frisøren og bestilte meg time, gikk på ei musikksjappe og kjøpte meg en MIDI-kabel, gikk på kafé og bestilte meg en øl rundt halv tolv, drakk nevnte øl, dro på posten og henta pakker og dro hjem. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg må le litt. Fant denne på her på jobb i stad: *BILDE* Made in Taiwan. Jeg må si at det Taiwanisiske folk er gode på engelsk :!: Adaptooooor! Burninating the countryside! Burninating the peasents! Burninating all the people! In theyr tatchroof cottageeeeees! Tatchroof cottages!!! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Av en eller annen merkelig grunn hører jeg Darkwing duck sangen i hodet når jeg leser "Goldwing" http://www.youtube.com/watch?v=DdZOTp-0VOs Når jeg ser pixar filmene dagens kids vokser opp med vs det jeg så på som ung, føler jeg meg greit 100 år gammel. http://www.youtube.com/watch?v=avHVOHsN3T0 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hmm, hvor var det jeg la ifra meg ørepluggene mine igjen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Studentknutene er kommet. 1. Fortsett som før med høyt alkoholinntak og tilfeldig hookings-opp. Will do. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) her er to veldig gode bachelor filmer folk på skolen min har tyti ut med i år som bør sees. the black water gospel saga of bjørn edit: hotlinking fikk jeg visst ikke lov til ;/ Endret 15. februar 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Studentknutene er kommet. 1. Fortsett som før med høyt alkoholinntak og tilfeldig hookings-opp. Will do. Du som meg, Steffy! Vel, høyt alkoholinntak om ikke annet. Satser på tilfeldige hookings-opp om det blir Trondhjem til høsten. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Russeknutene er kommet, gleder meg sånn Hvor ligger de? http://bergensruss.com/russeknuter/ Men det er kun for Bergen, vet ikke om de andre har kommet ut Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Wow. Liker at de legger "Er helsefarlig" bak ting, men oppfordrer folk allikevel til å gjøre det. Dere er veldig dumme hele gjengen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Å være anti-russ er veldig 2006. Det som er in er "live and let live", for de som lurte. Og runde briller. Veldig 2011. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg