Lord Britishface Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ikke når du syns omgivelsene suger balle. Jeg tror det må en alvorlig mangel på fantasi til for å ikke finne det endeløse universet fascinerende. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Oh, kom å lag mat til meg! Greit det, jeg vet sånn omtrent hvor du bor, men da må du åpne døra. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Oh, kom å lag mat til meg! Greit det, jeg vet sånn omtrent hvor du bor, men da må du åpne døra. Da var døra åpen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ikke når du syns omgivelsene suger balle. Jeg tror det må en alvorlig mangel på fantasi til for å ikke finne det endeløse universet fascinerende. aaaah Scale of the Universe Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) dobbelpost Endret 15. februar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Fantastisk! Jeg var trett, så jeg la meg. Litt over en time senere, lys våken. -_- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Gooooood morgen! Evt. ikke. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 God morgen! Jeg skal på Vilvite senteret med klassen idag, men jeg vet da faen hvor Vilvite senteret er... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 God morgen! Jeg skal på Vilvite senteret med klassen idag, men jeg vet da faen hvor Vilvite senteret er... VilVite - Hvor finner du oss? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Sweeeeeet, nå må jeg bare se om jeg finner frem. Tror ikke det går busser til den kanten og jeg akter ikke å gå gjennom Nygårdsparken (obvious reasons) så det blir en 10 minutters spasertur fra bystasjonen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ta bybanen til Florida. Fra Bybane-stoppet er det to minutter gange mot Marineholmen. Du ser nok VilVite i det du går av perrongen. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 God morgen godtfolk. Da var det å ha norsk i to timer, før jeg drar på utdanningsmessa i Oslo Spektrum. Jej. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 I'm living WILD i dag dere, og fritar meg selv fra de to første engelsktimene for å øve på matteprøve. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hadde jeg gjort det hadde jeg blitt utvist fra skolen. Har så mye fravær fra før av <3 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvor stort er slingringsmonnet før det blir "mye fravær"? Jeg har noen dager, men 3/4 av dem er politisk fravær, så de kommer ikke på vitnemålet. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Sweeeeeet, nå må jeg bare se om jeg finner frem. Tror ikke det går busser til den kanten og jeg akter ikke å gå gjennom Nygårdsparken (obvious reasons) så det blir en 10 minutters spasertur fra bystasjonen. Det går gratisbusser fra sentrum til vil-vite. Det er sånne små grønne busser. Står Vil Vite på displayet over frontruta Og det er forresten ingen problematikk å gå gjennom parken. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hva er det du Vil Vite? hø hø hø. Nei, gleder meg til å komme hjem! 5 nye Arnold Filmer jeg ikke har sett som venter på meg Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvor stort er slingringsmonnet før det blir "mye fravær"? Jeg har noen dager, men 3/4 av dem er politisk fravær, så de kommer ikke på vitnemålet. Dette er mye fravær: Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hva er det du Vil Vite? hø hø hø. Nei, gleder meg til å komme hjem! 5 nye Arnold Filmer jeg ikke har sett som venter på meg They probably go something like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg