Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvorfor ikke bare si "legg på en null, så er jeg fornøyd"? :p

dassrullen holder lenge her også, og fikk høre at matbudsjettet blei halvert etter at jeg flytta sjøl. det blei visst masse rester igjen første uka. :p

Hva er budsjettet ditt?

nå har jeg kutta ned på f,eks en halvkilo kjøtt til 250 gram fordi det er billigere og jeg klarer meg uten alt. :p

hakke no fast budsjett egentlig, men jeg tipper det blir maks 50 kr dagen.

en middag kan komme nedi 15 kr enkelte dager så det er litt opp og ned.

men så bor jeg i danmark når jeg studerer da, så det blir litt billigere for enkelte ting.

Lenke til kommentar

Ble Due Date. Hvor kan jeg laste den ned? Finner ikke.

I henhold til forumets retningslinjer har jeg ikke lov til å gi fra meg slike nettadresser men stikkord er: bukta.

Fant Due Date i 720p der som = veldig høy kvalitet.

Veldig var kanskje å dra det litt langt?

Lenke til kommentar

Kjør bare på dagen. Problem solved.

New problem: For å kunne kjøre på dagen kreves det førerkort, for å få førerkortet må man være med på et par obligatoriske timer. Der i blant mørkekjøring :dontgetit:

Edit: Kan jo selvfølgelig kjøre på natta med førerkort og. Men dere skjønner greia

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

I henhold til forumets retningslinjer har jeg ikke lov til å gi fra meg slike nettadresser men stikkord er: bukta.

Fant den på piratebay men fila er bare på to kilobyte og windows media player vil ikke spille den av??!? :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar

For nokon som ikkje veit kvar ein kan laste ned slikt, er 720p skyhøg kvalitet.

Lenke til kommentar

Tja, du har 720p og 1080p og en haug med andre formater og oppløsninger, men 720p funker bra nok når jeg skal se filmen på skolepc'en som har en 14" skjerm

also:

Fant den på piratebay men fila er bare på to kilobyte og windows media player vil ikke spille den av??!? :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:

Ikke gjør samme feil som stakkars Pokey her. Filer i 720p er som oftest 1,5 GB eller større.

Endret av Friksjon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...