Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg slår dere i sovekonkurranse anytime. Er ikke vits å trene en gang.

Challenge accepted! Jeg poppa akkurat 30 stk Imovane. Det smakte liksom litt tørt og rart

BLÆH DOBBELPOST!

Fra jeg kom hjem fredag kveld til jeg dro på skolen forrige helg sov jeg 38 timer. 15 timer fra fredag til lørdag, 14 fra lørdag til søndag og 9 fra søndag til mandag.

COME AT ME!

Jeg har, på 3 siste netter, sovet 5 timer til sammen. Slå den! wait. nevermind. :(
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, sa Happy Valentine til ei engelsk venninne isted, da svarte hun "Happy comfort-eating-lonely-wanking day? Sure".

Britisk :love:

Slenger meg på "trøstespising". To muffins ble min middag i dag. Gidder virkelig ikke gjøre en effort. Seksuell tilfredsstillelse får bli en annen gang. Får være måte på.

Lenke til kommentar

På leirskule (Galdhøpiggen n shit) fekk me saft i termosane før kvar tur. Halvvegs over breen fann eg ut at begge vassflaskene mine var borte vekk, og alt eg hadde i den steikande sola var 0,5l kaffi-saft som smakte ræv. Dehydrert som faen.

Den er kjipast.

I see your post and raise it.

Det var en skoledag på ungdomsskolen, og vi skulle alle på skitur... Så jeg våknet rimelig tidlig på den dagen. Ikke av alarmen på nattbordet mitt (den skrudde seg mystisk av hver morgen), men lyden av bussdørene som åpnet og lukket seg. Ah, ingenting som en god dose panikk.

Jeg kom meg omsider til skolen og bussen (fikk bestemor til å kjøre meg), og så bærer det av sted for en skitur i den vakre naturen.

Halvveis i bussturen kommer jeg på at jeg har glemt mat. Niste? Finnes ikke. Frokost? No chance. Matbutikk i nærheten? Nope. Tre timer senere med skigåing, går jeg bak en liten ås og brekker meg grunnet sult. Så spør jeg en lærer om jeg kan få noe mat. :p

Heldigvis glemte jeg å vaske termosen først, så alt smakte kaffe.

:dremel:

Stekt pølse med kaffesmak er noe av det verste jeg har smakt.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg kinda til å bo for meg selv igjen til høsten. Da blir ikke smørkniven brukt til annet enn smør, sauseøsen kun til saus etc etc.

Samt at jeg da kan få ha et rent kjøkken og bad.

Og jeg kan ha en pakke toalettpapir i over en måned.

Min har vart i 3 hittil! :D

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg kinda til å bo for meg selv igjen til høsten. Da blir ikke smørkniven brukt til annet enn smør, sauseøsen kun til saus etc etc.

Samt at jeg da kan få ha et rent kjøkken og bad.

Og jeg kan ha en pakke toalettpapir i over en måned.

Min har vart i 3 hittil! :D

Hurra for forstoppelse :fun:

Lenke til kommentar

Jeg spiste en minivårrull. De er så gode.

Han spurte hva jeg heter, hvor jeg bor og hva jeg jobber med også, Clvn. Litt ekkelt. Skjønner ikke at folk ikke kan ta et hint. Det var ganske tydelig at jeg ikke var interessert i å prate med ham. Grøss.

Endret av Zerda
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...