L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hmmm. Jeg ble plutselig glad jeg ikke har penger Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) hm.. var det ingen som ville si god natt til meg?? :o jaja, får vel bare si god natt til meg selv da.. Natta Kos deg hmmm. Jeg ble plutselig glad jeg ikke har penger Penger er gøy det, men ikke når det blir slik... Endret 23. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 huff, jaja, leggetid for meg hvertfall.. natta alle DNFK .. folk ^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 huff, jaja, leggetid for meg hvertfall..natta alle DNFK .. folk ^^ God natt Føler egentlig ikke jeg sier noe annet en god natt Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Natta Kos deg Hrrr.... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Natta Kos deg Hrrr.... Misunnelig? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Arrh, nå laller jeg også. Natta! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Arrh, nå laller jeg også. Natta! God natt Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Misunnelig? Kanskje? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Dette var faktisk berre ufatteleg gøy: http://www.enigmasand.com/games/nphys/ Hva lager du? Finner ikke på noe oppfinnsomt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, då var det oss barske nattesmenneske igjen. Kva står på? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Misunnelig? Kanskje? 2 bad 4 u Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, då var det oss barske nattesmenneske igjen. Kva står på? Vurderer å spille, finne mer alkohol (takk, pappa. Så snillt av deg å sette igjen en hel flaske vodka), eller bare fortsette å spamme. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, då var det oss barske nattesmenneske igjen. Kva står på? "ae e troender ae! Aa haerregud saa toeff ae e!!" Men ikke uten ae, oe og aa. 2 bad 4 u Jeg vet du vil ha kroppen min, som mange andre rundt her. *peke paa lars* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Vurderer å spille, finne mer alkohol (takk, pappa. Så snillt av deg å sette igjen en hel flaske vodka), eller bare fortsette å spamme. Drikke sprit alene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Drikke sprit alene?Neida... Jeg har jo dere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg bare leser her. Men dere er så kjedelige så unngår å poste. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Neida... Jeg har jo dere. Det teller ikke Men spar den til en bedre anledning, når du har noen med deg? Jeg kunne kommet på besøk og hjulpet deg, men sprit er min værste fiende. Den får meg til å bli veldig teit.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Neida... Jeg har jo dere. Det teller ikke Men spar den til en bedre anledning, når du har noen med deg? Jeg kunne kommet på besøk og hjulpet deg, men sprit er min værste fiende. Den får meg til å bli veldig teit.... hvordan teit da? np: shelly west - jose cuervo Well its sunday morning And the sun is shining in my Eye that is open And my head is spinning Was the life of the party I can't stop grinning I had to much tequila last night Jose Cuervo You are friend of mine I like to drink you with A little salt and lime Did I kiss all the cowboys Did I shoot out the lights Did I dance on the bar Did I start any fights Now wait a minute Things don't look to familiar Who is the cowboy who's sleeping beside me Well he's awful cute But how'd I get his shirt on I had to much tequila last night Jose Cuervo You are friend of mine I like to drink you with A little salt and lime Did I kiss all the cowboys Did I shoot out the lights Did I dance on the bar Did I start any fights All those little shooters How I love to drink them down Come on bartender lets have another round Well the music is playing And my spirits are high Tomorrow might be painful But tonight we're going to fly Jose Cuervo You are friend of mine I like to drink you with A little salt and lime Everytime we get together I sure have a good time You're my friend, you're the best Mi amigo... (Mi amigo!) Jose Cuervo You are friend of mine I like to drink you with A little salt and lime Did I kiss all the cowboys Did I shoot out the lights Did I dance on the bar Did I start any fights Jose Cuervo You are friend of mine Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, då var det oss barske nattesmenneske igjen. Kva står på? "ae e troender ae! Aa haerregud saa toeff ae e!!" Kult, men kvifor ser trønderane på seg sjølv som tøffe og sånn når alt dei gjer er å banne, drikke og ikkje stelle barten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg