Randomizer Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvis noen klager på at du er naken så er problemet at du ikke ser bra nok ut naken. Dette kan jo fikses med å ta på klær. Kansje det er derfor 99,9% går på fest med klær... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvis noen klager på at du er naken så er problemet at du ikke ser bra nok ut naken. Det er jo bare å titte på de pene jentene det, så ser man mye bedre ut etterhvert... bare ikke gå ut i kulda. Ja! Det er en hemmelig lokasjon, så vi må nok komme med et bind for øynene. Si ifra når du kommer til Oslo, så fikser vi resten. Hvis noen klager på at du er naken så er problemet at du ikke ser bra nok ut naken. Dette kan jo fikses med å ta på klær. Kansje det er derfor 99,9% går på fest med klær... Dæven, trodde ikke sauer kunne skrive på forumet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Sauer er forbausende intelligente dyr. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 De kan påstå mye annet, thougt. Det er vitenskapelig bevist at mannfolk som stiller opp nakne på fest trekker flere damer enn vanlige dress-kledde menn. Jeg lover. For all del, om du vil ha deg noe, så gjør du dette på neste fest. Jeg har prøvd, fikk bare beskjed om å kle på meg eller komme meg til helvete vekk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har prøvd, fikk bare beskjed om å kle på meg eller komme meg til helvete vekk Du var tydeligvis på feil fest. Prøv der det er flere jenter. /bæææ Hva sa du? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 De kan påstå mye annet, thougt. Det er vitenskapelig bevist at mannfolk som stiller opp nakne på fest trekker flere damer enn vanlige dress-kledde menn. Jeg lover. For all del, om du vil ha deg noe, så gjør du dette på neste fest. Jeg har prøvd, fikk bare beskjed om å kle på meg eller komme meg til helvete vekk Feil type fest. Banner Slimda for å fucke opp sitater. Synd det ikke er banne-tråden Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Får prøve igjen nestegang Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nei, får stikke å trene litt. Må jo øke mitt awesome-nivå fra Awesome til AWEsome. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nei, får stikke å bole litt. Må jo øke mitt awesome-nivå fra Awesome til AWEsome. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nei, får stikke å trimme litt. Må jo bli kvitt litt valpefett som sitter igjen 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Dere er bare sjalu fordi han er så awesome. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nei, får fikse på hva folk sier litt. Det er så gøy kanskje jeg skal lage pannekaker til middag Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nei, får stikke å trimme litt. Må jo bli kvitt de 200kg ekstra som sitter igjen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Trente i går jeg, og skal trene i morgen. Jeg er sprek. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Trente i går jeg, og skal trene i morgen. Jeg er sprek. Milla sier du var flink som pusha henne i går Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Trener mandag, onsdag, fredag og søndag her Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Trente i går jeg, og skal trene i morgen. Jeg er sprek. I følge legen så er jeg også det ikke at jeg trener men Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 I AM (H)UNGRY!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg