Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Russeeball. Skal jeg gå med slips, eller ikke? Jeg har bare et rødt slips, men samtidig er det kanskje ikke så viktig. Skal jeg bruke slips må jeg ha en skjorte med blå knapper, som egentlig ikke egner seg på ball. Dette gjør det umulig å ta av seg slipset dersom formen blir god. På den annen side har jeg en pen skjorte, men denne kan jeg ikke bruke slips med. Noen innspill? Jeg trenger noen som kan fortelle hva jeg skal gjøre. Jeg er dårlig med dette å bestemme seg.

På tide vorse i dusjen :fun:

Lenke til kommentar

Hvis du er i tvil, dropp slipset. Jo færre elementer som er i spill, jo mindre sjanse for feil, og helrødt slips er det lett å trå feil med.

Så naken er en garantert vinner, altså? :tease:

Jepp. Ingen kan påstå at du kler deg kjipt hvis du er naken.

De kan påstå mye annet, thougt. :ermm:

Lenke til kommentar

Det er vitenskapelig bevist at mannfolk som stiller opp nakne på fest trekker flere damer enn vanlige dress-kledde menn. Jeg lover. For all del, om du vil ha deg noe, så gjør du dette på neste fest.

Holder deg ansvarlig for alle ubehagelige følger denne strategien måtte gi.

Lenke til kommentar

Det er vitenskapelig bevist at mannfolk som stiller opp nakne på fest trekker flere damer enn vanlige dress-kledde menn. Jeg lover. For all del, om du vil ha deg noe, så gjør du dette på neste fest.

Holder deg ansvarlig for alle ubehagelige følger denne strategien måtte gi.

Det er greit. Eventuelle klager fra jenter du mottar kan sendes direkte til meg på PM, gjerne med bilde, navn og telefonnummer til jenta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...