Ajaco Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vet du hvem superkidzen er? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Trenger du virkelig å spørre om det? Det er jo åpenlyst i innlegget hans at han gjør det... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Gjentjenester og gjentjenester, fru Blom. Jeg mener på ingen måte å være slem eller lignende, bare objektiv påpeke det åpenbare, han er ikke særlig vakker. Dersom du mener det jeg tror du mener med gjentjenester, tror jeg de færreste ville stukket seg lenger enn en klem. Han ble jo mobba. Husker det var noen som lurte han til å blotte seg på webcam, og filmen ble jo spredt rundt. Så vidt jeg husker var det ikke særlig vakkert. Jeg insinuerer ingenting spesielt med gjentjenester. Dette kan jo være så mye som noens selskap. Dette kan være verdifullt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Akkurat det vil jeg ikke spekulere i, men han hadde vel sine motiver. Det er jo tydelig at han gjør noe riktig. Han er jo blitt C-kjendis og greier. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg skal skrive et formelt brev, men har ikke noen adresse på mottaker. Jeg skal levere det personlig. Hvordan blir oppsettet ovenfor selve innholdet da? Skal jeg ha med min egen adresse og sted+dato? Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Go dag Hva skjer i dag ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Trenger du virkelig å spørre om det? Det er jo åpenlyst i innlegget hans at han gjør det... Den var ment til SnittLeif, coa fikk sneket inn et innlegg før mitt. JEg skrev det mens jeg var på vei ut døren, og hadde ikke tid til å redigere eller legge på en quote. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg skal skrive et formelt brev, men har ikke noen adresse på mottaker. Jeg skal levere det personlig. Hvordan blir oppsettet ovenfor selve innholdet da? Skal jeg ha med min egen adresse og sted+dato? Hvis du skal levere det personlig så vet du vel vilken adresse det er? På et formelt brev bør både mottakeradrese og avsenderadresse stå. Ikke bare for morro skyld eller fordi det står i "reglene", men fordi mye av slike brev ofte går videre i et system og blir etterhvert arkivert. Skjer det da noe med deg eller den personen/bedriften du sendte brevet til så skal det være mulig å kontakte avsender, eller kunne forstå hvem det kom fra. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg skal skrive et formelt brev, men har ikke noen adresse på mottaker. Jeg skal levere det personlig. Hvordan blir oppsettet ovenfor selve innholdet da? Skal jeg ha med min egen adresse og sted+dato? Hvis du skal levere det personlig så vet du vel vilken adresse det er? På et formelt brev bør både mottakeradrese og avsenderadresse stå. Ikke bare for morro skyld eller fordi det står i "reglene", men fordi mye av slike brev ofte går videre i et system og blir etterhvert arkivert. Skjer det da noe med deg eller den personen/bedriften du sendte brevet til så skal det være mulig å kontakte avsender, eller kunne forstå hvem det kom fra. Nei, jeg har ikke adressen. Men jeg kan sikkert føre opp navn pluss adressen som mottakeren antagelig hører til. Det kan bli feil, var derfor jeg lurte på om det var mulig å ikke bruke adressen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Fikk nettopp melding av mamma at jeg nå er medlem i falken, og ved problem skulle jeg ringe 02222 og oppgi reg nr. Endret 14. februar 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Har drukket altfor mye kaffe i dag. Var nettopp på dass og dreit ut sjela mi. Kaffe+snus= dårlig mage 2011 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg hverken snuser eller drikker kaffe, så min tur på toalettet er vanligvis veldig behagelig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Mine turer er normalt sett behagelige de også, men på en skoledag der jeg ikke har spist særlig, men drukket mye kaffe og snust som en hyper fjortis på LAN, er do-turene relativt harde. Eller bløte, i denne forstand. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 5 timer søvn. 6 snus. 1 glass cola. Det er morningen min idag. Føler meg veldig sunn akkurat nå. Hjemme om 1 time, da blir det ordentlig mat! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ajaco; Jeg skjønte ikke, på lik linje med alle andre, at det spørsmålet var sikta til meg.. Anyways; ja, jeg vet hvem det er. Hur så? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg tenkte bare at om du hadde fulgt bloggen hans hadde du fort skjønt hvorfor det kun var enveistjenester. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ajaco: Selvfølgelig følger jeg ikke med på bloggen hans. Jeg har aldri fulgt med på en blogg, og tror nok aldri jeg kommer til å gjøre det heller. Av den enkle grunn at slik virkelig ikke er interessant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg