Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
av og til burde du lese mellom linjene treging...

den var ment til lars den første :thumbdown:

fail

Fail? haha, lær deg heller å benytte quote-funksjonen her på forumet så det kommer litt klart fram hvem du prater med du søten :)

HAHA

i lol'd

kansje du burde lese mellom linjene? "søten"

Lenke til kommentar
Nora:

Jeg ser DENNE samtalen i din og espen sin snarlige fremtid. :wee:

Tror du vi ikke allerede har hatt den? XD Neida, vi har vel kommet frem til at vi er litt unge, og Espen må klare å slutte med å ødelegge ting først :p Men Lars, du er en hyggelig mann :) Du må bare komme på besøk hvis du tilfeldigvis er innom Arendal :D

Lenke til kommentar
Natta folkens. Dere får ha en trivelig natt fremover. Dere fleste er nok oppe til 5 tipper jeg. :)

God natt :D Sov godt og drøm søtt :)

nei nå stakk jeg og la meg :)

tenkte jeg skulle opp litt tidlig og bake brød og lage eggerøre til familien i morgen.

må jo smiske sånn av og til eller hva?

Så snill du er :D Natta da :)

Endret av Nora90
Lenke til kommentar
Tror du vi ikke allerede har hatt den? XD Neida, vi har vel kommet frem til at vi er litt unge, og Espen må klare å slutte med å ødelegge ting først :p Men Lars, du er en hyggelig mann :) Du må bare komme på besøk hvis du tilfeldigvis er innom Arendal :D
Selvfølgelig må jeg innom, Må jo sjekke ut hvordan rikinger lever.

It may be my only chance. :p

Lenke til kommentar
nei nå stakk jeg og la meg :)

tenkte jeg skulle opp litt tidlig og bake brød og lage eggerøre til familien i morgen.

må jo smiske sånn av og til eller hva?

Så snill du er :D Natta da :)

"snill" ;)

jeg bare smisker...

tidligere ukelønn er deilig sånn i ny og ne :p

nei jeg får søke på en sommer/lørdags jobb...

sov godt fellow tards

Lenke til kommentar
Pøff. Familie-trøbbel har vi da alle mann :p

Det er ikke det at det er familietrøbbel, det kan jeg leve med. Men du vet de rike familiene i serier og sånn som ikke snakker med hverandre ol. Det er sånn familien er. De har ikke er bra syn på hvordan livet burde være. Pappa og stemor burde absolutt ikke ha fått barn, for de klarer ikke passe på og oppdra de riktig. Jeg skulle heller ønske meg en fattig, men normal, familie... Heldigvis har jeg mamma da :D Ho er verdens beste mamma :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...