The Barnacle Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg hører på Justin Bieber Jeg hører på Bruno Mars. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Skjønner ikke hvorfor folk har så mye i mot han. Han har faktisk noen okey sanger... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Sitter og hører på Insomnium. Skjønner hvorfor folk har så mye i mot han. Han har faktisk noen forferdelige sanger... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg holder på å lage Pizza. Sitter du klar med nummeret til brannbilen og ambulanse? Nesj, dette går helt fint ! Fordi jeg har troen på deg. Fint noen har det. Er rimelig skeptisk på hvordan Pizzaen min blir... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Skjønner ikke hvorfor folk har så mye i mot han. Han har faktisk noen okey sanger... Etter 17,5 lag autotune. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Skjønner ikke hvorfor folk har så mye i mot han. Han har faktisk noen okey sanger... Etter 17,5 lag autotune. Han har jo autitiske , nei, det ble feil ord. jeg mente at han hadde akustiske sanger også Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 De kan fortsatt bruke autotune på stemmen hans. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Faen! Den ene xenon pæra i kitet jeg kjøpte var død . Selvmontert xenon på bilen eller? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Det var planen fudge men ble ikke noe montering når den ene pæra var dau... Jaja, man får det man betaler for når man handler billig på eBay Endret 13. februar 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 De kan fortsatt bruke autotune på stemmen hans. Det er ikke noe fundamentalt galt med autotune, det må bare brukes riktig, som i Bon Ivers Woods. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Eller Sufjan Stevens "Impossible Soul". Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 De kan fortsatt bruke autotune på stemmen hans. Det er ikke noe fundamentalt galt med autotune, det må bare brukes riktig, som i Bon Ivers Woods. Jeg har ikke noe imot autotune vanligvis. Vi brukte det selv da vi spilte inn. Det jeg har noe imot er når man bruker autotune som en effekt for å fremheve en artist som er pen men ikke kan synge, i stedet for å bruke energi på å fremmheve en som kan synge. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvis han kan å synge, hvorfor bruke autotune? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er ikke noe fundamentalt galt med autotune Jo. Jo, det er det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvis han kan å synge, hvorfor bruke autotune? Jeg tviler på han synger like fint uten autotune. Jeg vet ikke, men jeg skulle gjerne likt å høre det. Det er ikke noe fundamentalt galt med autotune Jo. Jo, det er det. Nei. Det er ikke noe galt med bruk av autotune. Mange, mange, mange kjente artister bruker autotune. Selv artister som ikke er pop-artister-som-kun-er-arister-fordi-de-er-pene bruker autotune. Det er snakk om innspillinger der alt SKAL være perfekt. Det er jævli kjedelig å bruke masse penger på å spille inn på nytt og nytt fordi man gjør en liten feil her og der. Det er ikke snakk om å bruke autotune som en effekt gjennom hele sangen. Det er snakk om å rette opp de bittesmå partiene man synger feil. Akkurat som at man kan (i alle fall delvis) rette opp et feil trommeslag. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Da er det muffins i ovnen og ferdig smørkrem i kjøleskapet. Dette blir nam Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 @Knewt; Kjenner til det der. alikevel hindrer det ikke meg i å mene at all bruk av autotune er bortkasta. jeg mener at for stor grad av perfeksjonisme ødelegger en del musikk og gjør den sjelløs. hvis en artist eller ett band ikke klarer å få frem budskapet sitt uten bruk av slikt, burde de heller endre budskapet sitt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tja. Delvis enig. Jeg mener fremdeles at det er bedre å rette opp noen sure toner her og der. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tja. Delvis enig. Jeg mener fremdeles at det er bedre å rette opp noen sure toner her og der. de fleste studioer som tilbyr innspilling har mulighet til at man kan spille inn på nytt, men jeg ser hva du mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg