Kammizez Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Noen som husker hva hun norske sprinteren heter? Afrikaner. Ezinne Okparaebo. True. Hun er ikke så verst. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Med damene eller feiringene? Dårligste troll-attempt ever. Jeg vil ikke engang svare på spørsmålet ditt fordi det, i sammenhengen, er smertelig åpenbart. Men siden Pokey klager så fælt på meg, så får jeg vel svare. Hverken eller. Jeg er ikke interessert i å ha noe med de amerikanske høytidene å gjøre. For å være helt ærlig, så var det ikke troll-attempt. Jeg skjønte ikke hva du mente. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ser det dumt ut med en 22" og en 24" ved siden av hverandre? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ser det dumt ut med en 22" og en 24" ved siden av hverandre? ja. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ser det dumt ut med en 22" og en 24" ved siden av hverandre? Å herregud, må da ikke finne på noe sånt Men fra spøk til revolver, tror nok det går bra Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 For å være helt ærlig, så var det ikke troll-attempt. Jeg skjønte ikke hva du mente. Tar selvkritikk og beklager da for den. Jeg syns bare det virka veldig åpenbart sånn som jeg skreiv det Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Legge seg eller se film? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Legge seg eller se film? Tja Burde lagt meg for lenge siden. Ødelagt døgnrytmen i helga... Svaret kom vel fra deg selv? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Og da var man hjemme. fyttikatta så kaldt det er ute. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Og da var man hjemme. fyttikatta så kaldt det er ute. Du sier ikke det? Måtte fan gå hjem... fikk høære: Det er jo bare 30 min og gå! greit nok det, men fubker dårlig i 20 minus! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Og da var man hjemme. fyttikatta så kaldt det er ute. ja fy faen. Glad jeg ble kjørt hjem i dag. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hei alle sammen. Om ca en time beveger jeg meg til bussen som skal ta meg til hoppbakken igjen, det er.. Ett kvarter å gå i 20 fuckings minusgrader.. Ser virkelig frem til det.. Ellers skal jeg sitte inne å hjelpe til med sending av storskjerm og hopp resten av dagen da. Fuck this. Minusgradene har allerede ødelagt dagen min. .___. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 kle på deg litt ordentlig, så er ikke 20 minus noe å sutre over Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Liten update: Jeg har kledd på meg ordentlig. Fant den gamle boblebuksen min også. MEN, det viste seg at på sletta her i Vikersundbakken var det hele 28 minusgrader for en halvtime siden. Ser frem til en fantastisk dag, og er bare lykkelig over at jeg skal sitte INNE mesteparten av dagen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Og da var man hjemme. fyttikatta så kaldt det er ute. Du sier ikke det? Måtte fan gå hjem... fikk høære: Det er jo bare 30 min og gå! greit nok det, men fubker dårlig i 20 minus! Jeg gikk fra Dr Jekyll til Brugata. Lårene mine fikk god tid til å bli iiiiskalde. Og da var man hjemme. fyttikatta så kaldt det er ute. ja fy faen. Glad jeg ble kjørt hjem i dag. Tok nattbussen jeg. Stappfullt av folk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Er det morsdag i dag? Hva faen skal jeg gjøre? Endret 13. februar 2011 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Yay! Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en minnepenn en dag. Nå gikk jeg gjennom julegavene, og hva fant jeg der? JO, en 8GB minnepenn jeg hadde glemt at jeg fikk! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Er det morsdag i dag? Hva faen skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg