Step_up Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Selv om jeg ikke skjønner at hanne Sørvaag ikke gikk videre. Norge blir bare verre og verre på musikksmak... mgp greiene er noe mamma ser på, ikke jeg. Skuffende siden ESC er en arena hvor man kan utrette store ting og er virkelig ett springbrett... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Lespinga til han homoverten går meg langt FAEN på nervene ... *skru opp In Flames* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 drit nå i "melodi" gran priX styret. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ser folk fortsatt på MGP? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 mgp greiene er noe mamma ser på, ikke jeg. +1 Vært et par bra band/artister oppgjennom men det er band som har vært kjent før de var der Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Selv om jeg ikke skjønner at hanne Sørvaag ikke gikk videre. Norge blir bare verre og verre på musikksmak... mgp greiene er noe mamma ser på, ikke jeg. Skuffende siden ESC er en arena hvor man kan utrette store ting og er virkelig ett springbrett... Springbrett til hva da? Å bli husket en måned etterpå, for deretter å aldri bli hørt fra igjen? 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 blir den siste bøksle eller babel fish så kan dette ha potensiale til å overgå Jahn Teigen-flausen! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! kom igjen Lucky Bullets! Vårt siste håp! Er det gøy å snakke med seg selv på nettet? Er da noen som har slengt inn en kommentar . Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ser folk fortsatt på MGP? Apparently.. Men på en annen side, om man ikke har noe bedre å gjøre på en lørdagskveld, why not? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 personlig husker jeg ingen fra noen mgp forutenom jan teigen ( om han var der, det blei jeg litt usikker på ) heller ikke fra idol eller de andre hva enn de heter. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Selv om jeg ikke skjønner at hanne Sørvaag ikke gikk videre. Norge blir bare verre og verre på musikksmak... mgp greiene er noe mamma ser på, ikke jeg. Skuffende siden ESC er en arena hvor man kan utrette store ting og er virkelig ett springbrett... Springbrett til hva da? Å bli husket en måned etterpå, for deretter å aldri bli hørt fra igjen? det kommer helt an på hvordan man utnytter seieren det...finnes sikkert flere gode eksempler der. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Nevn noen eksempler på artister som fikk sitt gjennombrudd i MGP, som er store i dag. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Aner ikke hvorfor du bringer opp filmer heller. Tror du missforstår litt. Det kalles en allegori; du får be norsklæreren din forklare deg det. Men dette til tross, vi kan vel alle være enige om at MGP-prat blåser? Endret 12. februar 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Så, så, jeg skjønner at det er frustrerende. Det kan ikke være bare enkelt å være fan av noe som alle andre ser på som en tidtrøyte for niåringer på skoletur. Fotball? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Aner ikke hvorfor du bringer opp filmer heller. Tror du missforstår litt. Det kalles en allegori; du får be norsklæreren din forklare deg det. Men dette til tross, vi kan vel alle være enige om at MGP-prat blåser? Ja. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Nevn noen eksempler på artister som fikk sitt gjennombrudd i MGP, som er store i dag. ABBA? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg elsker hvordan NRK bruker alle muligheter de har til å dra ut sende-tia. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Nevn noen eksempler på artister som fikk sitt gjennombrudd i MGP, som er store i dag. ABBA? Det var en artist, noen flere? MGP har vel holdt på en god stund nå, hvis det ikke kommer mer enn en artist ut av MGP på hele den tida, så forstår jeg ikke hvorfor noen vil være på programmet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 det holder vel med 15 minutter i lyset enn ingenting for enkelte. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Tenkte da også på en eller flere som ikke er noe særlig aktiv...men Celine, Johnny og K & the Waves? men alt dette er selvfølgelig avhengig av hvordan man bruker det videre... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Tenkte da også på en eller flere som ikke er noe særlig aktiv...men Celine, Johnny og K & the Waves? men alt dette er selvfølgelig avhengig av hvordan man bruker det videre... Hvem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg