Mikkel™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Åste og Rikke ? Om du setter en K foran Åste. og Slår sammen navnene blir det KåsteRikke Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kunne ikke tenkt meg noe mer kjedelig enn fotball. Selv ville jeg antagelig ikke gjort annet enn å bowle i to år Gratulerer, du dagens døveste person. Er jeg den kjedeligste personen her fordi jeg syntes fotball er totalt ubrukelig, og syntes bowling er spennende? Hvis det er det som trengs for å bli den kjedeligste personen her så er jeg den kjedeligste personen i verden! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 nå må folk bare stemme i vei. it's now or never. Stem Hanne! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hadde ikke du laget mgp-tråd, sa du? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Er jeg den kjedeligste personen her fordi jeg syntes fotball er totalt ubrukelig, og syntes bowling er spennende? Ja. Bowling er objektivt mindre spennende enn fotball. Hvis det er det som trengs for å bli den kjedeligste personen her så er jeg den kjedeligste personen i verden! Non sequitur. Gjennomsnittlig bowlingentusiast: Gjennomsnittlig fotballspiller: Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hadde ikke du laget mgp-tråd, sa du? dårlig oppslutning men gjentar det jeg skrev der: Nå håper jeg at vinneren blir R/Å, Sørvaag eller Lucky Bullets, ellers kan vi glemme en topplassering i Eurovision! hvis det ikke skjer så kan det bli svært uhyggelig å være norsk i ESC... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Er jeg den kjedeligste personen her fordi jeg syntes fotball er totalt ubrukelig, og syntes bowling er spennende? Ja. Bowling er objektivt mindre spennende enn fotball. Hvis det er det som trengs for å bli den kjedeligste personen her så er jeg den kjedeligste personen i verden! Non sequitur. Gjennomsnittlig bowlingentusiast: Gjennomsnittlig fotballspiller: Bare for å sette opp kontrastene.. Endret 12. februar 2011 av kammizez 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Stem nå Norge!!! Når man hører hva irene liker, så skjønner man hvis irene ikke får noen gode til finalen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Step_up Hva faen er det du driver å preker om? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) å fy faen Blacksheeps er blant de siste 4 :!: . en sjanse mindre på å få en god finalist til ESC... Step_up Hva faen er det du driver å preker om? mgp seff... Romis:blacksheeps sant? Enig... Endret 12. februar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 å fy faen Blacksheeps er blant de siste 4 :!: . en sjanse mindre på å få en god finalist til ESC... Step_up Hva faen er det du driver å preker om? mgp seff... Føler egentlig at du er den eneste her i kafeen som faktisk følger med på det.. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 men det går ikke. dere må jo stemme og forhindre en norsk flause... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg har ett halvt øre på televisjons-apparatet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg