b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Å faen. Først nå skjønte jeg at det var en gammel kjenning i nytt nick.Once a mod, allways a mod Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 For de av dere som trodde at et hull var et hull. Nei, man skal ikke spøke med hull.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 gammel kjenning? jaujau? vet du egentlig hva det forgie nicket var?men pågangsmot blir nok litt feil og si b-real? har vel vært innom med noen små kjekke kommentarer et par ganger før? u dont knw me m8 Du vet det at om man trykker på profilen din så kan man få opp en meny for å vise visningsnavn-historikk, nerosmind? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg er redd for rumpestumpen min. Espen er veldig forsiktig Og helt ufarlig. Han er bare veldig glad i deg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) meh Ja, "deh"... Bare gi opp mann..vedkommende er ikke verdt å kaste bort energien sin på. Bytte av alias har tydeligvis gitt vedkommende ekstra pågangsmot Er jo bare phun å.. diskutere(?) med folk Men skal uansett ta kvelden her i gården. Er trøtt som få. God natt, folkens! må vel si meg enig med den ja (jeg har bare svært lite og gjøre, noen må man krangle litt med og?) gammel kjenning? jaujau? vet du egentlig hva det forgie nicket var?men pågangsmot blir nok litt feil og si b-real? har vel vært innom med noen små kjekke kommentarer et par ganger før? u dont knw me m8 Du vet det at om man trykker på profilen din så kan man få opp en meny for å vise visningsnavn-historikk, nerosmind? oja stemmer men uansett... jeg har vel knapt snakket med deg i det hele tatt? im in need for a pyramide Endret 23. februar 2008 av n4w Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 gammel kjenning? jaujau? vet du egentlig hva det forgie nicket var?men pågangsmot blir nok litt feil og si b-real? har vel vært innom med noen små kjekke kommentarer et par ganger før? u dont knw me m8 Feil? Jeg går da nå ikke rund tå husker hver bruker som er innom her og slenger dritt ifra seg og forlater igjen. Slikt tøv gidder en ikke. *knis* Trodde du aliasbyttet ditt gikk uten spor? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Espen er veldig forsiktig Og helt ufarlig. Han er bare veldig glad i deg Da så. Jeg får la det stå til da. Men om det gjør vondt kommer jeg til å spore deg opp og gjøre det samme med deg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Å faen. Først nå skjønte jeg at det var en gammel kjenning i nytt nick.Once a mod, allways a mod The force is strong in this one. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Da var det takk for i dag og god natt . Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 gammel kjenning? jaujau? vet du egentlig hva det forgie nicket var?men pågangsmot blir nok litt feil og si b-real? har vel vært innom med noen små kjekke kommentarer et par ganger før? u dont knw me m8 Feil? Jeg går da nå ikke rund tå husker hver bruker som er innom her og slenger dritt ifra seg og forlater igjen. Slikt tøv gidder en ikke. *knis* Trodde du aliasbyttet ditt gikk uten spor? av og til burde du lese mellom linjene treging... den var ment til lars den første fail Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kan NOEN si god natt til meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 oja stemmer men uansett... jeg har vel knapt snakket med deg i det hele tatt? im in need for a pyramide Nei har ikke snakka så mye med deg, men du har da vært innom en del tråder jeg har postet i så kjenner igjen nicket. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kan NOEN si god natt til meg? /Gnite! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 gammel kjenning? jaujau? vet du egentlig hva det forgie nicket var?men pågangsmot blir nok litt feil og si b-real? har vel vært innom med noen små kjekke kommentarer et par ganger før? u dont knw me m8 Feil? Jeg går da nå ikke rund tå husker hver bruker som er innom her og slenger dritt ifra seg og forlater igjen. Slikt tøv gidder en ikke. *knis* Trodde du aliasbyttet ditt gikk uten spor? av og til burde du lese mellom linjene treging... den var ment til lars den første fail Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kan NOEN si god natt til meg? God morgen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kan NOEN si god natt til meg? Nei ... God natt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kan NOEN si god natt til meg? Ja. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kan NOEN si god natt til meg? nite! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Da så. Jeg får la det stå til da. Men om det gjør vondt kommer jeg til å spore deg opp og gjøre det samme med deg. Gleder meg Da var det takk for i dag og god natt . Natta Kan NOEN si god natt til meg? God natt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 The force is strong in this one.Tja...av og til. av og til burde du lese mellom linjene treging...den var ment til lars den første fail Fail? haha, lær deg heller å benytte quote-funksjonen her på forumet så det kommer litt klart fram hvem du prater med du søten Kan NOEN si god natt til meg? Ikkje faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg