Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Akkurat våknet.. *gjeeesp* Her går det unna i samme fart som vanlig Hva har skjedd i dag? Noen katastrofer jeg ikke har fått med meg? God morgen. Nie skal kanskje begynne å tilbe meg. Nyhus kunne nok vært på hunklista han og hadde det ikke vært for hårfargen Du har totalt misforstått. Hårfargen burde sikre ham plass. Jeg er skikkelig TRUE og gjør ikke som saueflokken gjør Ikke mobb sauer! De er tøffe. Bææææ ^^ Også. Altså. Når jeg ikke er her burde det være stille. Det er stress å lese 20 sider bare for å få ett lite overblikk over hva som er skjedd. xD Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tok hintet for lenge siden, forresten. Virkelig? Ja. Det er jo ikke jeg som er dum i dette forholdet. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 nei? Jeg ville himle med øynene til Skarstad fordi han løper sundt som en apemann og slår seg selv etter å ha trukket stingene. Etter det jeg har sett på Demille sin fanklubb er vel Skarstad en gutt, og hvis ikke så må jeg nok skjemmes over mitt eget kjønn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du har totalt misforstått. Hårfargen burde sikre ham plass. feil. det er fargen som dytter han ut Ikke mobb sauer! De er tøffe. Bææææ ^^ sauer er ålreite dyr de... men jeg trenger ikke følge flokken likevel Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Etter det jeg har sett på Demille sin fanklubb er vel Skarstad en gutt, og hvis ikke så må jeg nok skjemmes over mitt eget kjønn Åååå, Demille skal alltid ødelegge! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 sauer er ålreite dyr de... men jeg trenger ikke følge flokken likevel Vil du bli spist? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pingle. Selv underholdt jeg meg selv i dagene etterpå ved å spise knekkebrød og slå meg selv i kjeven. Gutter ... Jeg sa jo ikke det, det var det Skarstad som sa. Jeg kalte Skarstad en skrytepave. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vil du bli spist? Neitakk. Faktisk så burde jeg heller spise. På tide med frokost snart tror jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 feil. det er fargen som dytter han ut Neineinei! Rødt hår = Hawt. Han kunne sett ut som *prøve å tenke på noe som ikke er hawt* ehm. Noe som ikke er hawt, og likevel vært hawt på grunn av håret. auer er ålreite dyr de... men jeg trenger ikke følge flokken likevel Joda. Dilt etter meg. DO IT: =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Joda. Dilt etter meg. DO IT: =D nevah! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Etter det jeg har sett på Demille sin fanklubb er vel Skarstad en gutt, og hvis ikke så må jeg nok skjemmes over mitt eget kjønn Åååå, Demille skal alltid ødelegge! Haha men jeg må fortsatt himle med øynene til deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nie, jeg tegna deg i dag da jeg ikke fulgte med på hva svadadamen pratet om ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg har kjøpt kenguru-kjøtt til hunden min lol. Færlt så mye rart de har i dyrebutikken nå om dagen. Endret 9. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vil du bli spist? Neitakk. Faktisk så burde jeg heller spise. På tide med frokost snart tror jeg Nei, jeg synes det er litt tidlig med frokost enda Nå skal jeg til Gjøvik og se om jeg finner noen gode filmer eller noe slikt for gavekortet mitt platekompaniet.. Noen som har gode tips? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har kjøpt kenguru-kjøpp til hunden min lol. Færlt så mye rart de har i dyrebutikken nå om dagen. Er kjøpp gøy? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Joda. Dilt etter meg. DO IT: =D nevah! Vakke det du sa i helga. Da dilta du etter meg for å få piercing. DU DILTA! =D Nie, jeg tegna deg i dag da jeg ikke fulgte med på hva svadadamen pratet om ^^ Er det nå jeg blir skremt eller smigra? x) Få se da? =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som har gode tips? Das Boot om de har miniserien og ikke bare vanlig/directors cut Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå skal jeg til Gjøvik og se om jeg finner noen gode filmer eller noe slikt for gavekortet mitt platekompaniet.. Noen som har gode tips? Pain of Salvation - BE Musikkdvd. Eller bare sånn.. Blackie the pirate. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg hadde kjøpt haugevis av filmer, Aalton. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg