Coa Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Så, hva er planene for kvelden? Jeg tenkte jeg skulle sette Fight Club eller noe i den duren sammen med Miller, Bernard og Kilkenny. Hyggelige gutter. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 I kveld er det avslapning, forum og musikk. Hva skal man ellers gjøre på en lørdags kveld? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg kunne tenkt meg å ikke se på melodi grand prix men det er foreldrene som styrer das fahrkonzeoller Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Åh herregud som jeg har lyst på en egen bowlingbane i huset mitt når jeg flytter for meg selv. Hadde vært så utrolig deilig med en kjeller med aircondition, to baner, automatisk score system, og alt annet som følger med. Noen som vet kostnadden på en bowlingbane noe ala det på bildene, og om det er noen firmaer i Norge som faktisk installerer og har alt til en bowlingbane inne? Og eventuelt hvor dyrt det ville vært. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Endelig hjemme fra trønderland! Ingenting er som å tilbringe dagen sammen med trøndere som spytter, skriker banneord i øret ditt og klyper deg i sideflesket. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 I kveld er det avslapning, forum og musikk. Hva skal man ellers gjøre på en lørdags kveld? Er det noe annet å gjøre? Jeg har ikke gjort noe annet de siste to årene. Helt seriøst, faktisk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Endelig hjemme fra trønderland! Ingenting er som å tilbringe dagen sammen med trøndere som spytter, skriker banneord i øret ditt og klyper deg i sideflesket. Trøndere Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 I kveld er det avslapning, forum og musikk. Hva skal man ellers gjøre på en lørdags kveld? Er det noe annet å gjøre? Jeg har ikke gjort noe annet de siste to årene. Helt seriøst, faktisk Hvis man ikke har behov for annet, er det ikke noe galt i det Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Helt "OK" mål av rooney i dagens PL. http://www.youtube.com/watch?v=JGLYBCZDRfc Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 foretrekker samma type lørdag, men har faktisk vært usedvanlig ofte på fester nå ser jeg på fringe og koser meg med det spennende serie. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Trøndere Tsh, du er en dalsbygding. Ille! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ikke det at jeg er Man U fan, men det der var bare Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg tror bowlingbane er noe av det siste jeg ville installert i huset mitt. Møtte i alle fall først ha fått inn squashbane, tennisbane, badmintonbane, bordtennisbord, svømmebasseng, curlingbane, biljardbord og skytebane. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Helt "OK" mål av rooney i dagens PL. http://www.youtube.com/watch?v=JGLYBCZDRfc Kunne ikke tenkt meg noe mer kjedelig enn fotball. Jeg tror bowlingbane er noe av det siste jeg ville installert i huset mitt. Møtte i alle fall først ha fått inn squashbane, tennisbane, badmintonbane, bordtennisbord, svømmebasseng, curlingbane, biljardbord og skytebane. Kommer jo helt an på interessen, det. Selv ville jeg antagelig ikke gjort annet enn å bowle i to år, for så å gå litt lei og spille 1-2 dager i uken deretter. Endret 12. februar 2011 av Romis Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Helt "OK" mål av rooney i dagens PL. jeg så det live, og holy crap, jeg skrek høyt når det skjedde. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) bowling er moro innimellom, men ville nok ikke hatt det i huset mitt det jeg kunne tenkt meg å kjøpe er en hullmaskin som har sånn her type hull. noen som veit hvor det kan finnes? edit: måtte endre bildet fordi det funka ikke å linke med. den til venstre Endret 12. februar 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) kjapp mgp-tråd hvis interesse... mgp Endret 12. februar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kunne ikke tenkt meg noe mer kjedelig enn fotball. Selv ville jeg antagelig ikke gjort annet enn å bowle i to år Gratulerer, du dagens døveste person. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Haba Haba. oucha sa kibaba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg