KvitKnekt Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Vil bare ha det jeg liker i fysisk form. Så hvorfor ikke kjøpe det på LP istede for CD når man først er i gang? Kjøper alle filmene jeg liker på bluray også Gir ikke mening. BluRay har høy kvalitet. LP ikke like så. Skal ikke diskutere det, men "CD-kvalitet" er det jo på spotify. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Foretrekker du dårligere kvalitet? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Fler som så på nytt på nytt? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg har til dels barnslig humor, men altså... Linn Skåber i dagens episode. HAHAHA Lenke til kommentar
feggy Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg er faktisk HELT enig. Digget det. For en dame! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Kommer hjem fra jobb i 3tiden tenker: Ahh godt med helg nå skal jeg slacke. setter meg i senga for å se en epsiode med et eller annet sovner og våkner nå... Fuck! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 HJELP. Jeg skal spise taco, men vi har ikke kesam (rømme for kule mennesker). Eneste vi har i kjøleskapet er yogurt naturell (av han creepy greske mannen), creme fraiche og cottache cheese. Kan noen av disse fungere som substitutt? Jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Er du gutt eller jente? Er du gutt har jeg et par alternativer til hvordan du kan lage rømme... Endret 11. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg hadde tatt Cottage Cheese Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Creme fraiche smaker godt til taco. Har spist det før. JEG ER KOKK, HØR PÅ MEG!!!!!!111 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hva faen er det dere driver å putter på tacoen deres? Taco: Kjøtt, ost, kinakål og hot saus. Ferdig. 1 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg får holde en liten prøverunde for å finne potensielle kandidater. Ang. sperm-vitsene, de måtte vel komme. Men kom igjen, man tuller ikke med taco, det helligste av alt. Å bli ejakulert på og så til og med SPIST må være den største ydmykelsen av dem alle. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hva faen er det dere driver å putter på tacoen deres? Taco: Kjøtt, ost, kinakål og hot saus. Ferdig. Kjøtt, ost, issalat, hot saus som du sier og en dæsj rømme. Det er så digg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Hva faen er det dere driver å putter på tacoen deres? Kjøtt(vanlig kjøttdeig, svinekjøttdeig eller kyllingkjøttdeig), norvegia (gjerne jarlsberg dersom det er i hus), salsa, løk, tomat, mais, agurk, fetaost, jalapenõ og litt knust nachos dersom jeg stapper alt dette i ei tortillalefse. edit: ...og litt rømme. Jeg tror ikke det er noen som helst annen mat det går an å rote så mye med som taco, samtidig som at det er allment akseptert blant voksne mennesker. Endret 11. februar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 da var jeg i norge. falalala hjemmelaga pizza nam Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hva faen er det dere driver å putter på tacoen deres? Taco: Kjøtt, ost, kinakål og hot saus. Ferdig. Liker å ha rømme på, jeg. I dag lagde jeg kesamlapper. Var overraskende godt, faktisk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Her går det i: Kjøttdeig, any kind will do Vanlig salat Rømme Ost Majs Ananas Salsa Agurk Fetaost Også "bretter" jeg den sammen og håper på at det ikke blir for mye søl Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har prøvd issalat. Smaker bare vondt. Og nå fikk jeg lyst på taco og. Får se hva jeg kokkelerer i helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg