Niqābninja Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 HEH, det har den gamle skolen min òg. Studiespesialiserende, eller noe. Ganske artig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 De lærer elevene om Sexually Transferable Diseases? Det er jo nyttig lærdom for ungdom. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noe jeg syns gjorde det enda artigere er jo da at en jeg gikk i klasse med på GK var en rimelig shæbby dude som var relativt glad i å røyke ting som man kaaaaanskje ikke skal røyke. Han har samme navn som kontaktlæreren i 1STD (nei, det er ikke samme dude). De lærer elevene om Sexually Transferable Diseases? Det er jo nyttig lærdom for ungdom. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Gah, kjedelig å vente på fly. Takk hvitekrist for iPhone. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ja, for det er bare iPhone som kan underholde i slike tilfeller. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Gah, kjedelig å vente på fly. Takk hvitekrist for iPhone. Litt feil å snakke på hvitekrist i den sammenhengen der. Du skjønner, i den kristne lære så brakte Jesus -fine- ting til verden. Sånn som glede og fred og omtanke. Jeg forstår hvordan det kunne krysses sammen da det hele er oppspinn uansett, men det er greit å ha det på det rene Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Nønønønønønønønø STILONGS Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Oh no... Nå har de på svømminga begynt å like denne: Oj, du var digg!! Er du Svømmer? ツ on lik-dette.com ♥. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen som vet åssen type dop, man får når man er på sykehuset? Sånn som de gir deg når du har lokal bedøvelse? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg lurer på om Tom waits for alice har lyst å bli bestefaren min. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen som vet åssen type dop, man får når man er på sykehuset? Sånn som de gir deg når du har lokal bedøvelse? Kommer helt ann på tenker jeg. Men har du virkelig vondt så bruker de nok en type morfin evt en sterk smertestiller. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Mja. Jobb i kveld. The happiest place on earth is not Willy Wonka's, or New York, or the internet or nothing. It's Bowling 1 Gjøvik. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Da har endelig Mubarak innsett hva det egyptiske folk vil, og besluttet å gå av. Endret 11. februar 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg tror han innså det for lengst, han måtte bare passe på at milliardene var på plass og flyet fylt med bensin før han sa "Later, jackasses". Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Tror heller han sørget for å feste en betydelig mengde snorer på visepresidenten! Endret 11. februar 2011 av Narsissisten Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Som noen skriver over her. Gratulerer Egypt, screw Mubarak! 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Dorian/Narsissisten: Godt mulig...skulle egentlig ikke forundre meg, men det er jo lov å håpe om bedre tider! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg