Tharos. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sitter det folk oppe her ennå? Jeg som tenkte å ta over verden mens den sov, nå... Jaja, dere er vel uansett ikke den største trusselen mot meg og verdensherredømme, vel? Viva la revolucione!!! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 jj sengen står og venter.. god natt folkens! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) n4w: Om du skal kome ut av dette med kastanjane i behald må du vere betre enn dei og ikkje berre vere baka tilbake. Endret 23. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det blir det samme som å lide seg igjennom f.eks de gamle Disney-klassikere på tard-norsk. Av samme grunn at jeg ikke ser f.eks Shreck eller andre animasjonsfilmer på Norsk, det blir bare helt feil. Istid er bedre på norsk enn engelsk da... *riste på hodet* Nei dagens ungdom...hva skal det bli av de? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 lets try l33t mixed with norsk/engelsk!! w00tEhmm... Hva prøvde du å si? Det argumentet der var ikke noe argument for noe som helst. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 lets try l33t mixed with norsk/engelsk!! w00tEhmm... Hva prøvde du å si? Det argumentet der var ikke noe argument for noe som helst. det var det som var meningen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 /care /facepalm! Skal du liksom eie noen med engelsk, så gjør det rett... Ikke så lett for alle når de blir gira Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det blir det samme som å lide seg igjennom f.eks de gamle Disney-klassikere på tard-norsk. Av samme grunn at jeg ikke ser f.eks Shreck eller andre animasjonsfilmer på Norsk, det blir bare helt feil. Istid er bedre på norsk enn engelsk da... Selv om Dagfinn Lyngbø(!) og O.J. gjør solide jobber, så synes jeg at Denis Leary og Jack Black eier så jævlig i den engelske at det går ikke an å sammenlikne Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 /care /facepalm! Skal du liksom eie noen med engelsk, så gjør det rett... meh Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det blir det samme som å lide seg igjennom f.eks de gamle Disney-klassikere på tard-norsk. Av samme grunn at jeg ikke ser f.eks Shreck eller andre animasjonsfilmer på Norsk, det blir bare helt feil. Istid er bedre på norsk enn engelsk da... *riste på hodet* Nei dagens ungdom...hva skal det bli av de? Saklige når det kommer til å diskutere, i alle fall. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 meh Ja, "deh"... "deh" my ass... plue roxxorz moahahha Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 For de av dere som trodde at et hull var et hull. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 meh Ja, "deh"... Bare gi opp mann..vedkommende er ikke verdt å kaste bort energien sin på. Bytte av alias har tydeligvis gitt vedkommende ekstra pågangsmot Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ida: jeg vet ikke helt om jeg tør å komme på besøk i påska jeg. Du må jo det. Espen gleder seg jo så *riste på hodet* Nei dagens ungdom...hva skal det bli av de? Jeg er enig med deg i at de fleste filmer gjør seg best på engelsk. Men det er noe med Sid i Istid. Har sett den på både norsk og engelsk, og må si at den engelske versjonen var direkte kjedelig i forhold til den norske... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 meh Ja, "deh"... Bare gi opp mann..vedkommende er ikke verdt å kaste bort energien sin på. Bytte av alias har tydeligvis gitt vedkommende ekstra pågangsmot Å faen. Først nå skjønte jeg at det var en gammel kjenning i nytt nick. Du må jo det. Espen gleder seg jo så Jeg er redd for rumpestumpen min. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg er enig med deg i at de fleste filmer gjør seg best på engelsk. Men det er noe med Sid i Istid. Har sett den på både norsk og engelsk, og må si at den engelske versjonen var direkte kjedelig i forhold til den norske... For min del har denne regelen ingen unntak.. Norsk dub (Dub generellt) = /Ignore. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nei dagens ungdom...hva skal det bli av de? Jeg er enig med deg i at de fleste filmer gjør seg best på engelsk. Men det er noe med Sid i Istid. Har sett den på både norsk og engelsk, og må si at den engelske versjonen var direkte kjedelig i forhold til den norske... Istid er en evig bra film! Spess Sid! Av en merklig grunn, så kaller noen venner med Sid :s Forbinder meg med dovendyret i istid.. ^^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) meh Ja, "deh"... Bare gi opp mann..vedkommende er ikke verdt å kaste bort energien sin på. Bytte av alias har tydeligvis gitt vedkommende ekstra pågangsmot Å faen. Først nå skjønte jeg at det var en gammel kjenning i nytt nick. gammel kjenning? jaujau? vet du egentlig hva det forgie nicket var? men pågangsmot blir nok litt feil og si b-real? har vel vært innom med noen små kjekke kommentarer et par ganger før? u dont knw me m8 Endret 23. februar 2008 av n4w Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 meh Ja, "deh"... Bare gi opp mann..vedkommende er ikke verdt å kaste bort energien sin på. Bytte av alias har tydeligvis gitt vedkommende ekstra pågangsmot Er jo bare phun å.. diskutere(?) med folk Men skal uansett ta kvelden her i gården. Er trøtt som få. God natt, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg