Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder Avenged utenfor andre tråder enn min egen :)
Takk. Aldri hatt noe i mot dem egentlig. Så begynt du den jævla whiningen din. Du kommer med selvoppfyllende profetier. Du kommer med påstander om at alle er mot dem. Og selv jeg som aldri har hørt en sang av dem blir drit lei hele forpulte bandet bare fordi du griner som en jævla unge om hvor urettferdig verden er fordi ikke alle digger bandet "ditt". Dette provoserte meg nok til å avbryte en relativt god runkesesjon bare for besvare den prebubertalske selvmasochistische sutringen din. Hold det for deg selv heretter. Du ødelegger sexlivet mitt selv når jeg er aleine sånn som du holder på.

Føler meg nesten Misslikt her inne pga Avenged Sevenfold, eller Shitfold som noen her inne liker å kalle dem :ermm:

Er ikke deg vi misliker, det er boybandet du skal nevne hele tida. Du virker jo som en okey fyr.

Rettelse: Det er han vi misliker. Fordi han skal mase om det forpulte bandet hele jævla tida.

Minner :love:

Lenke til kommentar

Fordelen med DNFK er at man som regel får svar på ting ganske raskt... hvis noen gidder å svare. Er som regel så mye trafikk her at folk er opptatt med å prate om andre ting. Det er ulempen.

Når det er sagt er ikke dette en spørsmål/svar-tråd, så en kan jo ikke forvente å få svar. Er kjekt til tider, da. Selv er jeg her bare for å kose med andre forumbrukere :wee:

Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort noe jeg ikke har gjort siden ungdomsskolen. Snust. Jeg har aldri skjønt helt hva greia er. Man får ikke nevneverdig effekt annet enn en latterlig stygg leppe.

Jeg har i en snus akkurat nå, og det er avslappende. Det er fantastisk når du ser på film, jobber eller gjør en aktivitet som ikke får på det fysiske.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...