Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg synes det er så herlig med youtube på morrakvisten. Akon har jo dog noen gode klassikere selvom han er et totalt fuckface. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Snøfreseren takker for inneplass året rundt, at den har blitt passet godt på, og at den har fått arbeide jevnt og jevn vedlikehold. R.I.P Snøfreseren. (Vi har 30 cm snø, men ingen snøfreser) Trenger da ikke snefreser for sånt, bare gå ut med noen skufler og spader og slikt det, så er du snart ferdig. Området det er snakk om tar godt over 30 min, med snøfreser. Ah, men tenk så mye mer mosjon og frisk luft du får av å skuffe det bort! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 I en undersøkelse ble 3 kvinner spurt om hvordan de ville reagere dersom de strandet på ei øde øy med 100 kåte mannfolk. Hun fra Sørlandet ville be til Gud om redning, hun fra Østlandet ville søke tilflukt hos den sterkeste og håpe på at han kunne beskytte henne mot de andre. Dama fra Trøndelag stilte seg litt undrende... til spørsmålet og svarte: -Æ forstår på en måte spørsmålet, men ka e problemet?? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Trøndelag=win Den ble linka til meg fra ei lærling jeg har. Hu er fra Namsos. My brain went to shit. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Snøfreseren takker for inneplass året rundt, at den har blitt passet godt på, og at den har fått arbeide jevnt og jevn vedlikehold. R.I.P Snøfreseren. (Vi har 30 cm snø, men ingen snøfreser) Trenger da ikke snefreser for sånt, bare gå ut med noen skufler og spader og slikt det, så er du snart ferdig. Området det er snakk om tar godt over 30 min, med snøfreser. Ah, men tenk så mye mer mosjon og frisk luft du får av å skuffe det bort! Neitakk. jeg liker meg inne jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Trøndelag=win Den ble linka til meg fra ei lærling jeg har. Hu er fra Namsos. My brain went to shit. Trøndelag ist win Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) jeg må pakkeeee men det er kjedelig. skal bare slenge nedi laptoppen, en genser, skibuksa ( som er helt bak mål at er her uansett ) og tegneblokka. pluss pass osv edit: kan det virkelig være så lite jeg ska ta med? Endret 10. februar 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvor finner jeg Oslos beste kebab, uten medfølgende mageproblemer? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvor finner jeg Oslos beste kebab, uten medfølgende mageproblemer? Hamar Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Uaktuelt. Anbefales Kebabbiten? Endret 10. februar 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 New Beirut kebab, Bislett Kebab House og Chaplins. Nå har ikke jeg spist der på en stund, da. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Takker for tips! Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har hørt mangt et lovord om Bislett Kebab House, men har dessverre ennå til gode å spise der selv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) mener å tru at bari eller hva det heter har god rullekebab edit: aldri sett hva som er så flott med bislett. du får kebaben eller 2 sekunder, men ellers er det ikke noe spesielt med den. Endret 10. februar 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Shikaru: Man får den raskt, og den er stor. Smaker ganske greit. Smakte oksekebab på Bislett Carl Berner sist søndag, og den var faktisk veldig god på smak og. Positivt overraska. Endret 10. februar 2011 av clvn Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 edit: kan det virkelig være så lite jeg ska ta med? - Dorull. - Paracet. - Telt. - Kondom (you never know). - GPS - Lighter - Fyrstikker (i tilfelle lighteren går i stykker). - Kart. - Kompass. - Ekstra undertøy. - Ekstra sokker. - Førstehjelpsskrin - Mobiltelefon, med 2 ekstra batterier, samt lader. - Lue - Votter - Laptop - Øks - Kniv - Kokebok - MacGyver sesong 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg