Underpants Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Eg kan ikkje tenkje meg One Piece på engelsk, eller norsk for den saks skyld. Japansk er best. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=MSfr1GTEjtU&NR=1 tenker dette er mer b-real Erm...gamml er du egentlig? oO Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg tror faktisk ikke det hadde gjort noe hvis det var deg. Tror Espen har sterkere følelse for deg enn meg Burde jeg bli skremt nå? Ja, du skal sove i samme seng som ham. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 tyder sterkt på at du ikke har peliling på dette Nei kjære vene deg, det er et resultat av at du uttaler deg ting som du ikke har peiling på, min anime-erfaring nåja... i rather rest my case Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Burde jeg bli skremt nå? Nei, Espen er veldig snill og forsiktig. Ikke noe å være redd for Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=MSfr1GTEjtU&NR=1 tenker dette er mer b-real Jeg innrømmer hvertfall at jeg lo. Barnehagehumor, men likevel morsomt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=MSfr1GTEjtU&NR=1 tenker dette er mer b-real Erm...gamml er du egentlig? oO dunno lost track of time Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Burde jeg bli skremt nå?Nei, Espen er veldig snill og forsiktig. Ikke noe å være redd for Så det du prøver å si er at med glid og god tid så hadde det funket? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Eg kan ikkje tenkje meg One Piece på engelsk, eller norsk for den saks skyld. Japansk er best. Det blir det samme som å lide seg igjennom f.eks de gamle Disney-klassikere på tard-norsk. Av samme grunn at jeg ikke ser f.eks Shreck eller andre animasjonsfilmer på Norsk, det blir bare helt feil. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Så det du prøver å si er at med glid og god tid så hadde det funket? Jada Tid får dere masse av når dere skal dele seng hos Ida Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=MSfr1GTEjtU&NR=1 tenker dette er mer b-real Jeg innrømmer hvertfall at jeg lo. Barnehagehumor, men likevel morsomt. vet det er barnehagehumor syntes ikke den var spesielt phun men jeg må også innrømme at jeg lo Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 nåja...i rather rest my case *korrekt engelsk* Når du f.eks skriver "I rest my case", så blir det som å si: "trenger jeg si mer"? Du har overbevist motparten. Slik du bruker det blir det bare.. feil. /engelsklærer Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det blir det samme som å lide seg igjennom f.eks de gamle Disney-klassikere på tard-norsk. Av samme grunn at jeg ikke ser f.eks Shreck eller andre animasjonsfilmer på Norsk, det blir bare helt feil. Istid er bedre på norsk enn engelsk da... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 nåja...i rather rest my case *korrekt engelsk* Når du f.eks skriver "I rest my case", så blir det som å si: "trenger jeg si mer"? Du har overbevist motparten. Slik du bruker det blir det bare.. feil. /engelsklærer /care Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jada Tid får dere masse av når dere skal dele seng hos Ida Ida: jeg vet ikke helt om jeg tør å komme på besøk i påska jeg. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Så snill du er Hva heter du egentlig? navnet mitt hm..? det begynner på V. visst du er snill pike får du kanskje vite mer senere Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Eg kan ikkje tenkje meg One Piece på engelsk, eller norsk for den saks skyld. Japansk er best. Det blir det samme som å lide seg igjennom f.eks de gamle Disney-klassikere på tard-norsk. Av samme grunn at jeg ikke ser f.eks Shreck eller andre animasjonsfilmer på Norsk, det blir bare helt feil. Eg må se Jungelboka på norsk kvar gong. Det er berre sånn det er fordi eg vakse opp med han. Og det er ikkje tard-norsk heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 nåja...i rather rest my caseTror strengt tatt du ikke har noe case Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 /care /facepalm! Skal du liksom eie noen med engelsk, så gjør det rett... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Det blir det samme som å lide seg igjennom f.eks de gamle Disney-klassikere på tard-norsk. Av samme grunn at jeg ikke ser f.eks Shreck eller andre animasjonsfilmer på Norsk, det blir bare helt feil. Istid er bedre på norsk enn engelsk da... lets try l33t mixed with norsk/engelsk!! w00t nåja...i rather rest my caseTror strengt tatt du ikke har noe case careface Endret 23. februar 2008 av n4w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg