Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg kan ikkje tenkje meg One Piece på engelsk, eller norsk for den saks skyld. Japansk er best.

Det blir det samme som å lide seg igjennom f.eks de gamle Disney-klassikere på tard-norsk.

Av samme grunn at jeg ikke ser f.eks Shreck eller andre animasjonsfilmer på Norsk, det blir bare helt feil.

Lenke til kommentar
Det blir det samme som å lide seg igjennom f.eks de gamle Disney-klassikere på tard-norsk.

Av samme grunn at jeg ikke ser f.eks Shreck eller andre animasjonsfilmer på Norsk, det blir bare helt feil.

Istid er bedre på norsk enn engelsk da...

Lenke til kommentar
Eg kan ikkje tenkje meg One Piece på engelsk, eller norsk for den saks skyld. Japansk er best.

Eg må se Jungelboka på norsk kvar gong. Det er berre sånn det er fordi eg vakse opp med han. Og det er ikkje tard-norsk heller.

Lenke til kommentar

Istid er bedre på norsk enn engelsk da...

lets try l33t mixed with norsk/engelsk!! w00t

nåja...i rather rest my case
Tror strengt tatt du ikke har noe case :shrug:

careface :)

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...