Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Og det beste av alt: Akon på TV som kunngjør at han nettop hadde sex med sin penis inside err LOL http://www.youtube.com/watch?v=9vhmrUEdTRw Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Snøfreseren takker for inneplass året rundt, at den har blitt passet godt på, og at den har fått arbeide jevnt og jevn vedlikehold. R.I.P Snøfreseren. (Vi har 30 cm snø, men ingen snøfreser) Trenger da ikke snefreser for sånt, bare gå ut med noen skufler og spader og slikt det, så er du snart ferdig. Du svarte meg aldri... hvordan går det med nettdatingen datasmurft? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Snøfreseren takker for inneplass året rundt, at den har blitt passet godt på, og at den har fått arbeide jevnt og jevn vedlikehold. R.I.P Snøfreseren. (Vi har 30 cm snø, men ingen snøfreser) Trenger da ikke snefreser for sånt, bare gå ut med noen skufler og spader og slikt det, så er du snart ferdig. Du svarte meg aldri... hvordan går det med nettdatingen datasmurft? Jeg er sikker på at jeg svarte deg, men ... Det har aldri gått bra for min del. Men gudene skal vite at jeg har prøvd i årevis. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ahh så kjipt. Da skal jeg definitivt ikke forsøke dette. Du som er så positiv og lettfattet burde jo fått flere hits på dating. Hvilken sjangse har da en som meg? Uff og uff, altså. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Tør du poste profilen din? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 En ukes turné overstått på torsdag. Fy FAEN det var fett! Og så møtte jeg på Aleks. Vi hadde seriøst tidenes konsert på Kvitsund. Løfta taket på gymsalen! Er det et FHS-band? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=b4u07hUOE1w Ah, ikke noe som deilig gitarspilling. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Og det beste av alt: Akon på TV som kunngjør at han nettop hadde sex med sin penis inside err LOL http://www.youtube.com/watch?v=9vhmrUEdTRw Hei, ikke mobb stakkaren. Det var jo tross alt de bestre 30 sekundene av livet hans. Og, jeg synes han fortjener det etter å ha vært lonely siden 2005. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Akon 2005 - 'Im so Lonely' Akon 2006 - 'I Wanna Fuck You' Akon 2009 - 'Dirty Bitch' Akon 2010 - 'I Just Had Sex' Akon 2011 - 'I Just got Aids' Akon 2012 - 'That's not my kid' Akon 2013 - 'I ain't got no money left' 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Mot all formodning synes det er flott at han endelig fikk dyppet sin penis. Bare litt irriterende å høre på morrakvisten når en sitter med morraloffen i handa. og inget kvinnfolk i 5 mils omkrets. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Stor underholdning i å sitte og se utover parkeringsplassen nå. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Stor underholdning i å sitte og se utover parkeringsplassen nå. Har du fått øyet på noe spennanes? Fortell! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvorfor får Akon creds for "I just had sex"? Det er en låt av The Lonely Island. Skrevet av The Lonely Island, tenkt ut av The Lonely Island, featuring Akon. Hvorfor får Akon så mye creds for den? 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Fordi han er med i sangen? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nå som du sier det så tittet jeg faktisk også ut på parkeringsplassen no, og fikk øye på noe rart. En kar sto med ryggen til og hendene ved underlivsområdet og ristet noe fælt. Først trodde jeg han sto å gjorde -- du hvet hva - men så var han ferdig før jeg viste ordet av det. Han stod nok bare og tok seg en pisselur. Phew! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Fordi han er med i sangen? And? Jeg er med i Den nye Forumkaféen, men det betyr ikke at jeg skal få all creds for hvordan tråden fungerer. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det var en idiotisk sammenligning. Vis meg et sted der han "tar all creds for sangen", alle (de offisielle) stedene jeg finner er sangen skrevet som "The Lonely Island feat. Akon", som er korrekt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det var en idiotisk sammenligning. Vis meg et sted der han "tar all creds for sangen", alle (de offisielle) stedene jeg finner er sangen skrevet som "The Lonely Island feat. Akon", som er korrekt. Nå var det jo ikke det som var poenget heller, bare at han får unødvendig mye creds for en låt han egentlig ikke har hatt stort med å gjøre Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er du ny i bransjen må du regne med å ta et par hits, slik er det bare. Akon er uendelig mere kjent, derfor blir hans navn pressset til det meget ytterste i de fleste musikk og tittel sammenhenger. Taketh. Deal with it. Accept it. Jeg er egentlig mere interessert i hva dere har funnet på parkeringsplassen og eller gjort i dag som er nevneverdig. Fuck AKON! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Snøfreseren takker for inneplass året rundt, at den har blitt passet godt på, og at den har fått arbeide jevnt og jevn vedlikehold. R.I.P Snøfreseren. (Vi har 30 cm snø, men ingen snøfreser) Trenger da ikke snefreser for sånt, bare gå ut med noen skufler og spader og slikt det, så er du snart ferdig. Området det er snakk om tar godt over 30 min, med snøfreser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg