The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hva er mormoner? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 I Utah er det lov å ha flere koner. Det er det mormonerne driver med. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 I Utah er det lov å ha flere koner. Det er det mormonerne driver med. Jeg har ikke planer om å ha flere koner enn en, iallefall samtidig. Er det en religion eller noe? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 I Utah er det lov å ha flere koner. Det er det mormonerne driver med. Jeg har ikke planer om å ha flere koner enn en, iallefall samtidig. Er det en religion eller noe? Ja. Salt Lake City, verdens mormon-hovedstad. En av de strengeste religionene. Plz, wiki it. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 En kristen variant, ja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har ikke fått advarsel siden jeg registrerte meg jeg Hva syns folket om dilemmaet mitt? Reise verden rundt eller kjøpe leilighet? Det er jo akkurat det som er dilemmaet mitt daaaah.... Må tenke litt mer på det. Kjøpe leilighet = Personlig økonomi går oppover. Reise verden rundt = Personlig økonomi går nedover. Nuff' said. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg vil og tørre å påstå at det å kjøpe leilighet er økonomisk vinning Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 SUU er i Cedar City, vet ikke hvordan det er der. Får ta å lese litt om mormons, da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 SUU er i Cedar City, vet ikke hvordan det er der. Får ta å lese litt om mormons, da. Jeg er 178% sikker på at du vil møte mormonere i Utah. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Eller se South Park-episoden "All about Mormons". Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg er 178% sikker på at du vil møte mormonere i Utah. Kan da ikke være så farlig Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det tok så lang tid å bestemme deg hva du skulle gjøre neste år? Skjønner ikke hvorfor du var så sinna på mordi. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Joseph Smith was called a prophet Dumb dumb dumb dumb dumb He started the Mormon religion Dumb dumb dumb dumb dumb. Dumb dumb dumb dumb dumb Joseph Smith was called a prophet- Dumb dumb dumb dumb dumb Many people believed Joseph Dumb dumb dumb dumb dumb And that night he-ee saw an angel Dumb dumb dumb dumb dumb Dumb dumb dumb dumb dumb Joseph Smith was called a prophet Dumb dumb dumb dumb dumb Dumb dumb dumb dumb dumb He found the stones and golden plates Dumb dumb dumb dumb dumb Even though nobody else ever saw them Dumb dumb dumb dumb dumb Dumb dumb dumb dumb dumb Dumb dumb dumb dumb dumb And that's how the Book of Mormon was written Dumb dumb dumb dumb dumb Dumb dadumb dumb dumb dumb dumb Dumb dadumb dumb dumb dumb dumb Dahumb dahumb dumb dumb dumb dumb Dumb dumb dumb dumb duuumb, duuumb. Martin went home to his wife Dumb dumb dumb dumb dumb And showed her pages from the Book of Mormon Dumb dumb dumb dumb dumb Lucy Harris smart smart smart Smart smart smart smart smart Martin Harris dumb dadumb- Lucy Harris smart smart smart Martin Harris dumb. So Martin went on back to Smith Said the pages had gone away Smith got mad and told Martin He needed to go pray Dumb dumb dumb dumb dumb Dumb dumb dumb dumb dumb Dumb dumb dumb dumb dumb dumb dumb. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det tok så lang tid å bestemme deg hva du skulle gjøre neste år? Skjønner ikke hvorfor du var så sinna på mordi. Har ikke bestemt meg enda, men USA frister. Eneste som stopper meg er økonomien og evt. hvor lenge jeg skal studere og hvor lenge jeg blir boende der. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 I KILLED THE THREAD. Skjer, folkens? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Vi har tilkalt politiet til huset ditt. Du skal ikke slippe unna mordet på Den Nye Forumkafeen. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 HAH, jeg er ikke hjemme. Er bare min nevø og min mor som er hjemme, YOU WILL NEVER GET ME Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Veeeel ... Jeg har migrene og sitter å nommer lunsj Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Blood Ceremony + kaffe. Tok meg fri idag, 2cool4school Endret 10. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Kjøpe leilighet = Personlig økonomi går oppover. Reise verden rundt = Personlig økonomi går nedover. Jo, men jeg tenker at det er lett å gå glipp av mye hvis jeg ikke begynner sjangsen i nærmeste fremtid til å reise. Eneste som holder meg igjen nå er jobben, og den er det lett å få et halvårs permisjon der. Mens hvis jeg kjøper leilighet vil jeg jo bruke alle sparepengene mine på den, og jeg vil ikke få råd til å spare opp igjen penger til å reise på maaange år. Jeg vil og tørre å påstå at det å kjøpe leilighet er økonomisk vinning Ikke alt måles i penger. Alle opplevelsene og kulturene og erfaringene jeg får ved å reise rundt om i verden vil være nesten umulig å sette en pris på. Jeg kommer også til å bruke mye mindre penger på å reise enn på å kjøpe leilighet, så da vil jeg også kunne spare opp igjen pengene jeg brukte på reisen fortere, og dermed kunne kjøpe leilighet senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg