Mchansern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg er meget fornøyd med at jeg ikke har advarsel, enda jeg kom med et grovt personangrep i går igjen. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg er meget fornøyd med at jeg ikke har advarsel, enda jeg kom med et grovt personangrep i går igjen. Og det er nettopp dette som gjør deg så ubegripelig kul Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg er meget fornøyd med at jeg ikke har advarsel, enda jeg kom med et grovt personangrep i går igjen. Og det er nettopp dette som gjør deg så ubegripelig kul Du sier noe. Jeg er så kul at moderatorer ikke kan røre meg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har ikke fått en eneste advarsel enda, har snart hengt her ett år. Wooo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Noen som vet om timeekspressen tar bankkort? Eller må man betale med cash? Tok bankkort sist jeg tok den, i hvert fall. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har ikke fått en eneste advarsel enda, har snart hengt her ett år. Wooo 0% siden 08! Snill som et barn! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Tok bankkort sist jeg tok den, i hvert fall. Takk takk! Da slipper jeg ihvertfall å løpe ned på butikken for å ta ut penger. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Skal jeg bruke sparepengene mine på reise, eller på leilighet/hus? Leilighet/hus blir jo mer økonomisk fremtidsrettet. Mens slik verden er på vei tipper jeg det fort kan bli vanvittig dyrt å reise rundt om noen år (peak oil osv). Så jeg vet ikke helt. Pengene kommer jo inn igjen, etter en tid. Boligmarkedet går jo opp og ned. Men kjøper jeg leilighet/hus og flypriser går hadundas blir liksom verden mye større pluteselig. Om det da ikke kommer noe revolusjonerende nytt transportmiddel/drivstoff (lyntog/strøm), og da vil jeg jo ikke kunne reise så mye som jeg vil. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Jeg har ikke fått en eneste advarsel enda, har snart hengt her ett år. Wooo 0% siden 08! Snill som et barn! 0% siden 2007. BEAT YA. Rakk å åpne butikken med sånn ca. et minutt til overs. Litt snø på veien og alt er totalt kaos. Hjelper ikke at folk ikke klarer å vise litt hensyn til hverandre. Endret 10. februar 2011 av OlafG Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 0% all my life! Suck it! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har ikke fått en eneste advarsel enda, har snart hengt her ett år. Wooo Forrige, og forøvrig eneste advarsel jeg har fått var 4.Januar 2005. Jeg leder på deg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg klarte å bli banna i 2 måner en gang . Det var stas Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg klarte å bli banna i 2 måner en gang . Det var stas Noe lignende dette? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Aldri fått en advarsel jeg heller. Snill jente, jeg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har ikke fått advarsel siden jeg registrerte meg jeg Hva syns folket om dilemmaet mitt? Reise verden rundt eller kjøpe leilighet? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg er inhabil, men jeg sier reis. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg ender nok opp i Utah neste år, det blir stas det om jeg får det til. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Har ikke fått advarsel siden jeg registrerte meg jeg Hva syns folket om dilemmaet mitt? Reise verden rundt eller kjøpe leilighet? Vel. Leilighet er en investering som gir avkastning. Reise verden rundt er en investering som gir opplevelser. Velg selv. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er jo akkurat det som er dilemmaet mitt daaaah.... Må tenke litt mer på det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg ender nok opp i Utah neste år, det blir stas det om jeg får det til. Er du mormoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg