Sameboe Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 *kose på sin nye iPhone4* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er noe spesiellt med nordmenn som klager over snø i februar. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de begynner å klage om snø i februar. Syns det er koselig jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 nå blei det jo orddelingsfeil Det er ikke så nøye Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Enig med Slimda. Vi lever i Norge for faen, det ville vært mer merkelig om vi ikke hadde hatt snø i februar, om man ser bort i fra Vestlandet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er noe spesiellt med nordmenn som klager over snø i februar. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de begynner å klage om snø i februar. Syns det er koselig jeg. Det er latterlig, vi har snø her i Norge. Snakket med en kollega av meg idag han var helt fra seg fordi det hadde kommet 20cm med snø over natten. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 folk glemmer visst at vi har noe som heter årstider. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er noe spesiellt med nordmenn som klager over snø i februar. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de begynner å klage om snø i februar. Syns det er koselig jeg. Det er ikke klaginga som irriterer meg, det er alt kaoset det blir på veien med en gang det kommer et par snøfnugg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er tydelig det, hvordan er det med snø i Danmark nå? Det er noe spesiellt med nordmenn som klager over snø i februar. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de begynner å klage om snø i februar. Syns det er koselig jeg. Det er ikke klaginga som irriterer meg, det er alt kaoset det blir på veien med en gang det kommer et par snøfnugg. Det er fordi "byfolk" er helt totalt ubrukelige i trafikken! Var i Oslo i helgen aldri sett værre kjøring noen gang på glatta det er rett og slett trist at visse folk får lappen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg hadde forstått problematikken og sytingen om vi bodde i Afrika. Men Norge? Lille Norge rett ved/i polarsirkelen? Piss off! Det er ikke klaginga som irriterer meg, det er alt kaoset det blir på veien med en gang det kommer et par snøfnugg. Det har jeg lagt merke til selv. Og jeg humrer og ler hver gang jeg leser om en tulling som har kjørt av veien grunnet litt snø her og der. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Skal jeg hit og tigge etter mere pluss i dag, eller skal jeg la være? Det ble jo great success i går 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 nå er det bar bakke og plussgrader i danmark, så her klager ingen. eller jo, det gjør de jo sia det er så "kaldt" Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg skulle gjerne ha flyttet litt lenger sør. Sånn type Italia/Hellas eller noe. Men bare om vinteren da. Elsker sommerene i Norge. Nå er jeg drittlei alt det våte faenskapet som skal være utendørs. Og er drittlei av å måtte pakke meg inn i tykke klær for ikke å fryse. Syter litt, men jeg er jo fullt klar over at det er slik å bo i Norge. Liker bare å syte over det Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja. Nå snør det igjen, som IGJEN resulterer i fullstendig kaos på veiene. Så, jeg sitter her aleine. Helt mutters aleine. Skulle tro nordmenn forventa snø i hvert fall i februar. Rart det der, her blir det aldri kaos.... selv omdet kommer 20-30 cm snø... Glad jeg ikke bor sørpå! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er ikke "sørpå" som er problemet, det er Oslofolk. 4 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er ikke "sørpå" som er problemet, det er Oslofolk. Hvorfor kan jeg ikke gi det flere plusser en 1? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Men hjelper det å gi plusser i Off-topic-delen av forumet da? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Men hjelper det å gi plusser i Off-topic-delen av forumet da? DET ER FAEN IKKE RELEVANT! JA, JEG SKRIVER MED CAPS LOCK For da virker jeg mye mye kewlere 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Du er så jævla kul! Spesielt avataren din Btw, meget kul denne her også: http://vimeo.com/4041788 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Noen som vet om timeekspressen tar bankkort? Eller må man betale med cash? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 God dag. Her var det skikkelig kaos i dag tidlig. Om et par timer vendes nesen mot flyplassen! Tyskland, her kommer jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg