Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Haha, tenkte på det jeg også. Vurderte å rote frem en link (noe jeg hadde i signaturen før. Helt til en moderator sletta den). Edit: Legenday thread is legendary Endret 9. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kun eg som mimrar tilbake til tråden om Bernt-Kåre som ville bli spesialsoldat? Hihihi, det var en absolutt morsom tråd ja. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 For og ikke glemme ekspedisjonen i vann Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Halvtime uten svar. Dere suger, seriøst. Nei, får nesten ta å legge meg. Kanskje jeg våkner av meg selv klokken 6 imorra. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg må se ferdig Mythbusters Obama-edition, så er det natta for meg og. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg må se ferdig Mythbusters Obama-edition, så er det natta for meg og. Kvilken kjanal? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg må se ferdig Mythbusters Obama-edition, så er det natta for meg og. Hadde egentlig tenkt å se den, men droppet det. Hva gjorde de? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nå synes jeg det var litt lite liv her. DNFK skal fungere slik at om jeg har postet en post i en annen tråd, så skal det være en ny post her som jeg kan lese før jeg poster i en annen tråd igjen. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vi får lage litt mer liv da. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Føler seg unormalt naken 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg må se ferdig Mythbusters Obama-edition, så er det natta for meg og. Kvilken kjanal? Ï et lite sekund trodde jeg du hadde skrevet nynorsk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 I morgen skal jeg fly Ryanair for første gang. Det blir stort for en reisesnobb for meg. Hva kan jeg forvente meg? Er det 99.7% sjanse for at jeg havner i et masseslagsmål? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bare om du reiser på en mandag. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Meeh, jeg må forberede meg til mattefremføring i morgen. Ikke så sterk der nei. Heldigvis var ikke vektorregningen SÅ vanskelig. Crushet er penere enn noen sinne, jeg syns virkelig han bør innse hvor fantastisk jeg er snart. Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 I morgen skal jeg fly Ryanair RyanAir Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Crushet er penere enn noen sinne, jeg syns virkelig han bør innse hvor fantastisk jeg er snart. Ja jeg har kommet i form i det siste, skal sies. __________ For å fortsette det jeg spurte om, hvordan er det å fly Ryanair. Jeg har kun hørt fabler og legender om dårlig service, elendig mat og slagsmål nemlig. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Crushet er penere enn noen sinne, jeg syns virkelig han bør innse hvor fantastisk jeg er snart. Ja jeg har kommet i form i det siste, skal sies. __________ For å fortsette det jeg spurte om, hvordan er det å fly Ryanair. Jeg har kun hørt fabler og legender om dårlig service, elendig mat og slagsmål nemlig. Servicen er elendig! viss det skulle skje noe, så får du ikke hjelp. kan ikke huske at vi fikk noe mat, og det du kjøper ombord har type norsk kiosk priser...... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg